اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

رعایت استفاده از بیت‏‌المال در رأس امور دستگاه‏‌های اجرایی قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان گفت: رعایت استفاده از بیت‌‏المال و پاسخ‏گویی دل‏سوزانه به مردم و رعایت مسائل و شئون اداری باید در رأس امور کارکنان دستگاه‌‏های اجرایی قرار گیرد.

رعایت استفاده از بیت‏‌المال در رأس امور دستگاه‏‌های اجرایی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آقامحمد همتیان ظهر امروز در جلسه فصلی فرماندهان پایگاه‌‏های مقاومت بسیج کارمندان استان سمنان افزود: بسیج سابقه درخشان و موفقی داشته و آنچه توانسته توطئه‏‌های دشمن را با ابتکار و خلاقیت خنثی کند، تفکر بسیجی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی حاصل سختی‏‌ها و هزینه‏‌های فراوانی است و امروز آنچه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران باعث موفقیت آن شده، تبعیت از مقام معظم رهبری و اتفاق و انسجام بین مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با بهانه‏‌های واهی و ایجاد چالش در منطقه به دنبال رسیدن به منافع خود است و برای ورود به جمهوری اسلامی از هیچ فرصتی فروگذار نمی‏‌کند.

همتیان افزود: اگر دشمن به این نتیجه برسد که در پیوند مردم با نظام خدشه‏‌ای وارد شده، بلافاصله وارد عمل می‏‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان ادامه داد: در برهه کنونی، وظیفه ما این است که در راه اجرای منویات مقام معظم رهبری خوب عمل و برای افزایش رضایت‏‌مندی مردم از دستگاه‏‌های حکومتی تلاش کنیم تا حمایت مردم را در صحنه‌‏های مختلف از نظام داشته باشیم.

همتیان گفت: بسیجیان پرچم‏داران خط اول خدمت به مردم هستند و با توجه به اینکه عمده کارکنان دستگاه‏‌های اجرایی مدال بسیجی بودن را دارند، باید سعی کنند تا با دادن پاسخ مناسب به مراجعه‌‏کنندگان موجبات رضایت‏مندی آنان را فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان افزود: رعایت استفاده از بیت‏‌المال و پاسخ‏گویی دل‏سوزانه به مردم و رعایت مسائل و شئون اداری باید در رأس امور کارکنان دستگاه‌‏های اجرایی قرار گیرد و فرماندهان پایگاه‏‌های بسیج با کمک روابط‏ عمومی‌‏ها باید شعائر اسلامی را زنده نگه دارند و در آن جذابیت و تنوع ایجاد کنند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول