اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‏‌الله مهدی احدی:

اهداف اوقاف در مدیریت کلان به خوبی بازشناسی شده است

آیت‌‏الله مهدی احدی، استاد برجسته حوزه علمیه گفت: مدیریت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با شناخت صحیح هدف‏‌های اوقاف، هدف‏‌گذاری قابل تحسینی در این زمینه انجام داده است.

اهداف اوقاف در مدیریت کلان به خوبی بازشناسی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، آیت‌‏الله مهدی احدی در دومین کنگره بزرگداشت امامزادگان استان سمنان در محل آستان مقدس امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان افزود: با شناختی که از گذشته محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دارم، وی روحانی متدینی است که با شناخت دقیق از موضوعات و اهداف سنت حسنه این مجموعه را به خوبی اداره می‏‌کند و مسائل مربوط به این حوزه را به خوبی اجرایی کرده است.

این استاد برجسته حوزه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: دین ما مدیون مجاهدت‏‌های این امامزادگان است چرا که حضور این امامزادگان باعث روی آوردن مردم به دین اسلام است و مردم ما خودشان را برای این عزیزان فدا می‏‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: امامزادگان در هر منطقه موجب جلوگیری از تهاجمات فرهنگی دشمن می‏‌شوند و وجود این بزرگ‏واران تبلیغات منفی دشمن علیه دین را خنثی می‏‌کند.

احدی افزود: در جوار مرقد این شخصیت‌‏ها حافظان قرآن تربیت می‏‌شوند و بزرگان زیادی از جمله علامه مجلسی از مجاورت امامزادگان افتخار می‏‌کردند.

وی با شاره به کرامات امامزادگان گفت: امامزادگان کرامات زیادی دارند و مردم ما این کرامات را می‏‌پذیرند و جا دارد به منظور آشنایی و بهره‌‏مندی بیشتر مردم با این بزرگان برای زیارت هر امامزاده روز خاصی تعیین شود.

احدی در پایان به شخصیت بزرگ‏وار علی ابن جعفر (ع) اشاره کرد و افزود: امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان شخصیتی است که در راه دین خدا به شهادت رسیده و در پیشگاه خداوند شخصیت مقبولی دارد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول