اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

پرسپولیس را در فولادشهر می‌بریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: برای دیدار با پرسپولیس کاملاً آماده هستیم و این تیم را در فولادشهر می‌بریم.

پرسپولیس را در فولادشهر می‌بریم

محمد فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دیدار روز جمعه برای هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس و همچنین هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به شرایط حریف سپاهان، خاطرنشان کرد: پرسپولیس همواره تیم بزرگی است و در این فصل نیز توانسته است نتایج خوبی کسب کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم سپاهان در روزهای گذشته تمرینات خوبی را انجام داده و برای رویارویی با تیم پرسپولیس کاملاً آماده است.

وی، شرایط تیمش را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: تیم سپاهان در دیدار با تیم استقلال اهواز نمایش بسیار خوبی داشت و توانست به برد شیرینی دست پیدا کند، این پیروزی انگیزه زیادی برای بازیکنان پیش از دیدار با پرسپولیس به وجود آورده است.

فرامرزی در پایان عنوان کرد: به جز سوکای و نویدکیا که مصدوم هستند، مصدوم یا محروم خاصی نداریم و تمام بازیکنان می‌توانند در صورت صلاحدید کادر فنی، تیم را همراهی کنند.

به گزارش فارس، در مهم‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر به دیدار هم می‌روند.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول