اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس خبر داد

اجرای آزمایشی طرح تفکیک زباله از مبداء در پردیس

شهردار پردیس از خرید و نصب 200 سطل زباله و همچنین اجرای آزمایشی طرح تفکیک زباله از مبداء در این شهر خبر داد.

اجرای آزمایشی طرح تفکیک زباله از مبداء در پردیس

محمد لاله امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خدمات شهری با طیف گسترده‏ای از اقدامات اجرایی یکی از فعال‏ترین واحدهای مدیریت شهری قلمداد می‏شود.

وی ادامه داد: این واحد در مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس نیز به مدد حضور نیروهایی تلاشگر و کوشا خدماتی شایسته به مردم این شهر ارائه می‏دهد.

شهردار پردیس با ارائه گزارشی از اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری پردیس طی 6 ماهه نخست امسال خاطرنشان کرد: خرید و نصب 200 سطل زباله شامل 100 سطل مکانیزه و 100 سطل فلزی ثابت با اختصاص اعتباری نزدیک به 900 میلیون ریال به همراه خرید 100 زیرمخزن با تخصیص بودجه 240 میلیون ریالی از سوی واحد امور شهری به عنوان یکی از واحدهای زیرمجموعه واحد خدمات شهری از جمله مهم‏ترین اقدامات ماه‏های اخیر واحد خدمات شهری بود.

لاله اضافه کرد: همچنین خرید دو مجموعه کامل وسایل ورزشی برای تجهیز پارک «شهریار»، خرید 19 فلاور باکس برای نصب در سطح شهر، تعمیر وسایل بازی شهربازی با اختصاص اعتباری بالغ بر 380 میلیون ریال، جلوگیری از حفاری غیرمجاز، محوطه‏سازی برای ساخت گل‌خانه و جمع‏آوری نخاله و مصالح ساختمانی غیرمجاز از دیگر برنامه‏های اجرایی واحد خدمات شهری بود.

اجرای آزمایشی طرح تفکیک زباله از مبداء در پردیس

شهردار پردیس از انعقاد قرارداد طرح تفکیک زباله از مبداء و اجرای آزمایشی آن در صورت فراهم آمدن مقدمات لازم در آینده‏ای نزدیک خبر داد و گفت: این طرح با همکاری بخش خصوصی اجرا می‏شود.

لاله ادامه داد: با اجرای طرح مذکور و پروژه‏هایی از این دست می‏توان ادعا کرد که شعار استفاده بهینه از زباله به عنوان طلای کثیف و بازگشت دوباره آن به چرخه مصرف در مدیریت شهری پردیس در حال تحقق است.

به گفته شهردار پردیس، پیگیری راه‏اندازی و نصب چندین آبنما در مقاطع مختلف مکانی، نصب و تعمیر 200 تابلو در معابر و اماکن، جمع‏آوری تیرهای برق نامناسب، جمع‏آوری برخی نیوجرسی‏های سطح شهر، جمع‏آوری جداول فرسوده بعد از اجرای طرح جدول‏گذاری و جمع‏آوری سطل‏های زباله فلزی قدیمی از جمله اقداماتی است که واحد خدمات شهری برای زیبایی هر چه بیشتر پردیس اجرا و یا برای اجرای آن همکاری کرده است.

300 مورد اخطار برای سد معبر ساختمان‏های در حال احداث

شهردار پردیس از ارائه 300 مورد اخطار برای سد معبر ساختمان‏های در حال احداث برای جمع‏آوری مصالح مزاحم خبر داد و افزود: این مهم برای رفاه حال مردم و حفظ نمای بصری شهر انجام می‏شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، خرید دو دستگاه تانکر برای آبیاری بهتر فضای سبز با اعتباری بالغ بر 120 میلیون ریال، حفاری نزدیک به 600 متر طول برای کابل‏کشی، ساخت و نصب 40 دریچه آهنی و برگزاری شورای نام‏گذاری معابر و شورای شهر نیز در ردیف دیگر اقدامات زحمت‏کشان واحد خدمات شهری قرار دارد.

شهردار پردیس اضافه کرد: این واحد طی 6 ماهه نخست امسال در زمینه امور فرهنگی، مسائل عمرانی و همچنین رویدادهای مهم کشوری نیز به مدد سایر واحدها و نهادهای شهری و شهرستانی شتافته است، از جمله این اقدامات می‏توان به همکاری با فرمانداری پردیس در برگزاری انتخابات، قرار دادن خودروهای عمرانی در اختیار دهیاری‏های منطقه، همکاری با روابط عمومی برای برپایی مراسم ملی و مذهبی، همکاری با واحد امور ایثارگران برای برپایی اردوی بسیج، مساعدت در راه‏اندازی میدان میوه و تره‏بار فاز سه، کمک به رفع مشکلات مدارس در آستانه بازگشایی این مراکز و انعقاد قرارداد پکیج تصفیه فاضلاب با ظرفیت 30 متر مکعب با هزینه تقریبی 750 میلیون ریال برای تأمین منابع آب جدید برای توسعه هر چه بیشتر فضای سبز اشاره کرد.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول