اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان هوراند تاکید کرد

لزوم ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در هوراند

فرماندار شهرستان هوراند با بیان اینکه تنوع گیاهان در منطقه، ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی هوراند را لازم می‌سازد، گفت: متأسفانه نبود بازاریابی مناسب باعث شده که درآمد کشاورزان نصیب واسطه‌ها و دلالان شود.

لزوم ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در هوراند

به گزارش خبرگزاری فارس از هوراند، ابراهیم فریادخواه صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان هوراند اظهار کرد: وجود گونه‌های متنوع گیاهی با خاصیت‌های دارویی و درمانی فرصتی برای سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب جهت توسعه و پرورش گیاهان دارویی بوده و به جهت تنوع آب و هوایی ویژه منطقه و جنگل‌های طبیعی ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در هوراند ضروری خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت گیاهان دارویی راه‌اندازی صنایع بسته بندی و سورتینگ گیاهان دارویی در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت در منطقه نیز لازم بوده و می‌تواند در توسعه این شهرستان نتایج مطلوبی را به بارآورد.

فرماندار شهرستان هوراند در بخشی دیگر از سخنان خود به محصول منحصر به فرد این منطقه سماق اشاره کرد و افزود: سماق طبیعی و ناب روستاهای هوراند یکی از تولیدات مهم منطقه می‌باشد که متأسفانه نبود بازاریابی مناسب و عدم بسته‌بندی کیفی این محصول باعث شده که درآمد کشاورزان نصیب واسطه‌ها و دلالان شود.

فریادخواه همچنین، استقرار ادارات مستقل را در سال جاری موجب ارائه خدمات مناسب به اهالی و افزایش امکانات را در جهت حل مشکلات عمومی مردم، بسیار مهم ذکر نموده و خواستار سرعت بخشی به راه‌اندازی ادارات مستقل در سطح این شهرستان شد.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول