اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

تأمین ایمنی تردد دانش‌آموزان مدارس حاشیه‌ راه‌های گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: برای پوشش ترافیکی مدارس حاشیه راه‌های گیلان برنامه ویژه‌ای اتخاذ شده و ایمنی عبور و مرور دانش‌آموزان در این مسیرها تأمین می‌شود.

تأمین ایمنی تردد دانش‌آموزان مدارس حاشیه‌ راه‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار صبح امروز در نشست پلیس راه استان به مناسبت بازگشایی مدارس و تمهیدات کنترل ترافیکی، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس برای ایمنی عبور و مرور دانش‌آموزان حاشیه راه‌های استان برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است.

به گفته وی، تیم‌های گشت پلیس راه گیلان در ابتدای صبح و در زمان آغاز به‌کار مدارس و در ساعات پایانی فعالیت مدارس در نزدیک مدارس حاشیه راه‌ها حضور می‌یابند تا ایمنی عبور و مرور دانش‌آموزان را تأمین کنند.

رئیس پلیس راه گیلان آغاز به‌کار مدارس و آغاز فصل پاییز را دارای اولویت‌های ترافیکی جدیدی برای پلیس راه عنوان کرد.

وی افزود: طرح حضور در صحنه پلیس راه به منظور ایجاد امنیت ترافیکی برای دانش‌آموزان به‌ویژه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و ارائه آموزش‌های لازم در عبور ایمن از عرض و طول جاده‌ها توسط پلیس راه استان انجام می‌شود.

رستگار، ادامه داد: تیم‌های گشت پلیس راه در مسیر جاده‌های منتهی به مدارس حاشیه راه مستقر می‌شوند و روند ترافیکی این جاده‌ها را کنترل می‌کنند.

وی از تمام والدین دانش‌آموزان و مدیران و معلمان مدارس خواست تا آموزش‌های لازم و مورد نیاز برای عبور ایمن از جاده‌ها را به فرزندان خود بیاموزند.

فرمانده پلیس راه گیلان متذکر شد: برای عبور دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی از افراد بزرگسال بهره گرفته شود.

وی اعمال قانون را از برنامه‌های پلیس راه استان با رانندگان متخلف در حاشیه راه‌های گیلان ذکر کرد.

رستگار یادآور شد: با رانندگانی که با مرتکب تخلفات حادثه‌ساز منجر به ناامنی جاده‌های منتهی به مدارس شوند به شدت و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی، رعایت مقررات به ویژه در جاده‌های دو طرفه فرعی و روستایی در مسیرهایی که مدارس واقع شده‌اند را مورد تاکید رانندگان قرار داد و تصریح کرد: رعایت مقررات از بروز حوادث پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام/2300/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول