اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق شهرضا:

تحقق منابع درآمدی پایدار مهم‌ترین دستاورد شهرداری شهرضا است

شهردار سابق شهرضا گفت: در طول دو سال گذشته فعالیت‌های قابل توجهی در راستای ایجاد منابع در آمدی پایدار از سوی شهرداری شهرضا اجرایی شده که زمینه اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی را مهیا کرده است.

تحقق منابع درآمدی پایدار مهم‌ترین دستاورد شهرداری شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا،شهریار خان احمدی بعد از ظهر امروز با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم شریف و عالم پرور شهرضا از مهم‌ترین توفیقاتی به شمار می‌رود که یک مدیر اجرایی در طول عمر خدمتی خود می‌تواند با لطف الهی به آن دست پیدا کند.

وی ادامه داد: فعالیت اجرایی در شهرضا به لحاظ اینکه همواره مهد زایش و پرورش انسان‌های بزرگ و علمای فرزانه بوده، از مشکلات خاصی برخوردار است و با عنایت خداوند در طول دو سال گذشته بنده همواره در راستای رشد و پیشرفت این دیار تلاش کرده‌ام.

شهردار سابق شهرضا با اشاره به اینکه کشور ایران در طول دو سال گذشته با مشکلات و نارسایی‌های متعدد اقتصادی مواجه بوده است، افزود: با وجود این مسایل ده‌ها پروژه عظیم عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهر شهرضا تعریف و اجرایی شده و زمینه تحقق عدالت شهری را مهیا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران گذشته برخی از املاک شهرداری شهرضا از سوی افراد سودجو بلوکه شده بود، بیان داشت: با تلاش و پیگیری مداوم واحد حقوقی شهرداری ده‌ها مورد از املاک متعلق به شهرداری شهرضا در سطح نقاط شهری و شهرک صنعتی امیرکبیر مورد شناسایی و باز پس گیری قرار گرفت.

خان احمدی با اشاره به اینکه شهرداری شهرضا در بسیاری از حوزه‌های اجرایی جزو شهرهای پیشگام استان اصفهان محسوب می‌شود، بیان داشت: بستر سازی مناسب برای مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی، اصلاح کانال دفن زباله، استحصال گازمتان از پسماندهای شهری، برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در پروژه‌های شهری و حرکت به سمت مدیریت الکترونیکی شهری با به‌کارگیری ظرفیت‌های عظیم نرم افزاری و سخت افزاری از مهم‌ترین فعالیت‌های شاخص شهرداری شهرضا در سطح استان اصفهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته بیش از 170 پروژه مختلف در سطح شهر شهرضا اجرایی شده است، اذعان کرد: 180 مورد توافق در راستای آزاد سازی معابر برای احداث خیابان‌های جدید در شهرضا، سامان دهی کشتارگاه صنعتی شهرضا، اتمام عملیات احداث پایانه شرق،غسالخانه کتابخانه اسلام آباد، احداث سالن مدیریت بحران، برگزاری نخستین جشنواره انار و سفال شهرضا، باز سازی نوسازی پارک‌ها و فضای رفاهی در سطح شهر و مرمت و نوسازی مساجد و اماکن تاریخی و مذهبی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری شهرضا در طول دو سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید شهرضا از مفاخر استان اصفهان در حوزه مدیریت شهری محسوب می‌شود، متذکر شد: بنده بر اساس وظیفه از حمایت‌های مداوم نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرضا و تمامی مدیران و دست اندرکاران شهرستان قدردانی می‌کنم و امیدواریم شاهد تداوم این رویکرد سازنده در آینده باشیم.

انتهای پیام/63011/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول