اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل خبر داد

فعالیت ۲۷ هیئت ورزشی در هفتکل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل از فعالیت ۲۷ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۲۷ هیئت ورزشی در هفتکل

علی‌اصغر نری‌موسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: 27 هیئت ورزشی در شهرستان هفتکل فعال هستند.

وی افزود: به دلیل علاقه زیاد و استعدادهای درخشان در بین جوانان و نوجوانان، هیئت فوتبال قدیمی‌ترین هیئت است که در شهرستان هفتکل فعالیت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل تصریح کرد: در هفتکل 31 هیئت ورزشی وجود دارد که 27 هیئت فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های اسکیت، دو و میدانی، قایقرانی و تیراندازی هیئت‌هایی هستند که به دلیل نبود امکانات در هفتکل فعال نیستند.

این مقام مسئول در ادامه به بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان پرداخت و گفت: برنامه‌هایی برای گرامی‌داشت این هفته در نظر گرفته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل از برگزاری مسابقات شنای ادارات و ارگان‌های دولتی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این رقابت‌ها نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، به روح آنان درود فرستاد و تصریح کرد: از این پس برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا برنامه و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان را به نام یکی از شهدای ورزشکار هفتکل برگزار کنیم.

این ورزشکار هفتکلی بیان کرد: به همین منظور مسابقات شنای کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان هفتکل به نام «جام شهید علی درافشان» از شهدای ورزشکار شهرمان انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسابقات شنای کارکنان ادارات و ارگان‌های شهرستان هفتکل در استخر آزادی این شهر واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

نری‌موسی در مورد چگونگی ثبت نام افراد برای شرکت در این مسابقات گفت: به منظور هماهنگی با ادارات و نهادهای دولت نامه نگاری‌هایی انجام شد تا شناگران علاقمند به شرکت در مسابقه ثبت نام نمایند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل خاطرنشان کرد: ادارات و ارگان‌های دولتی می‌توانند برای حضور در این مسابقات، حداکثر 3 نفر از کارکنان خود را به این اداره معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته کرال سینه (آزاد) برگزار خواهد شد اضافه کرد: پیش بینی ما این است که حدود 90 نفر از کارکنان ادارات و ارگان‌های هفتکل در این مسابقات با هم به رقابت بپردازند.

نری موسی اظهار داشت: مسابقات شنای هفتکل، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در روز دوم مهرماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه دوستانه بین تیم‌های پرسپولیس هفتکل و استقلال رامشیر برگزار خواهد شد اضافه کرد: این مسابقه روز سه شنبه 26 شهریور در استادیوم 22 بهمن هفتکل از ساعت 17 انجام می‌شود.

انتهای پیام/72010/‌‌ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول