اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بین‌الملل دانشگاه امام رضا(ع) خبر داد

حضور 30 اسلام‌شناس آلمانی در حرم مطهر رضوی

30 نفر از استادان و پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلام‌گرایی دانشگاه فرانکفورت و پوکس‌دام آلمان از موزه‌های حرم مطهر و کتابخانه آستان قدس رضوی بازدید کردند.

حضور 30 اسلام‌شناس آلمانی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، در حاشیه این بازدید معاون امور بین‌المللی دانشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: این گروه از استادان و پژوهشگران با هماهنگی رایزنی ایران در آلمان و همکاری معاونت امور بین‌الملل دانشگاه امام رضا(ع) به مشهد آورده شده‌اند.

محمد هادی زاهدی بیان کرد: این گروه از افراد با توجه به سمت خود که پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلام‌شناسی هستند به منظور گفت‌و‌گوی ادیان و تبادل فرهنگ‌ها برای بازدید آورده شده‌اند.

وی افزود: این اساتید و پژوهشگران 15 خانم و 15 مرد هستند و چهار نفر از آنان پروفسورهای ادیان بوده‌اند که به همراه پژوهشگران رشته‌های دین‌شناسی و فلسفه ادیان برای بازدید از حرم مطهر رضوی آمده‌اند.

بر اساس این گزارش این بازدید شامل بازدید از موزه قرآن، موزه فرش و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بوده است. در ادامه این مراسم سه نفر از پروفسورهای این گروه نشست صمیمانه‌ای با دکتر حمیدرضا میرزایی رییس دانشگاه امام رضا(ع) داشتند.

انتهای پیام/2202/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول