اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس اعلام کرد

برخورداری فرهنگیان دارای سوابق حضور در مناطق عملیاتی از امتیاز ایثارگری

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌‎ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیانی که شرایط برخورداری از امتیاز ایثارگری دارند، به‌زودی از آن بهره‌مند خواهند شد.

برخورداری فرهنگیان دارای سوابق حضور در مناطق عملیاتی از امتیاز ایثارگری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از فرهنگیان استان کرمانشاه در سال‌های دفاع مقدس در مناطق جنگی و عملیاتی دوشادوش رزمندگان اسلام به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و به تعلیم فرزندان مرزداران غیور و ساکنان مناطق زیر آتش دشمن پرداخته‌اند.

این تعداد از فرهنگیان که از نسل اول انقلاب و از جوانان عاشق امام (ره) و انقلاب اسلامی بوده‌اند بی‌هیچ ادعایی در بهترین سال‌های جوانی در سخت‌‎ترین مناطق مشغول تدریس بوده‌اند و خاطرات بسیاری از رزمندگان و سال‌های ایثار و حماسه دارند و هر کدام از آن‌ها امروز به ترویج فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس می‌پردازند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر اساس توجه به مردم و دفاع از حقوق آنان پیش رفته و در این راستا و با پی‌گیری‌های صورت گرفته، مقرر شده سال‌های حضور این تعداد از فرهنگیان در مناطق جنگی به‌عنوان سابقه ایثارگری محسوب شود.

جمعی از این فرهنگیان عصر امروز به ‌نمایندگی از فرهنگیان شهرستان سرپل‌ذهاب با نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌‎ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در پارک شیرین شهر کرمانشاه در فضای صمیمانه دیدار کردند.

یکی از فرهنگیان بازنشسته در این دیدار اظهار داشت: بزرگ‌ترین افتخار ما در زندگی همواره حضور ما در همان سال‌های دفاع مقدس در کنار مردمی بود که حاضر نشدند دست از دفاع بردارند و از سویی افتخار دیدار و آشنایی با بسیاری از ایثارگران، رزمندگان و شهیدان والامقام را از نزدیک پیدا کردیم.

درخشان فلاحی افزود: هنوز هم از خاطرات آن دوران زیبا و ارزشمند برای فرزندانمان و نسل جدید تعریف می‌کنیم و از اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین امتیازی را برای ما در نظر گرفته، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌‎ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: به‌عنوان خدمتگزار مردم پی‌گیر پرونده افراد فرهنگی ایثارگر هستم و تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است.

فتح‌الله حسینی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و وضعیت پرونده‌های تشکیل شده را برای نمایندگان فرهنگیان شهرستان سرپل‌ذهاب تشریح کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: روال قانونی پرونده‌ها انجام شده و در مدت زمان کوتاهی نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد و معلمان و فرهنگیانی که شرایط برخورداری از امتیاز ایثارگری دارند، حتما به‌زودی از آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/2700/غ40/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول