اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 امتیاز بازی برابر پرسپولیس را می‌گیریم

پرسپولیس را ببریم مدعی می‌شویم/ کار رحیمی باید ادامه یابد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورتی‌که تیم پرسپولیس را شکست دهیم می‌توانیم در صف مدعیان قرار بگیریم.

پرسپولیس را ببریم مدعی می‌شویم/ کار رحیمی باید ادامه یابد

علی حمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم دو هفته‌ای است که شرایط تیم خوب شده و برد هفته گذشته برابر استقلال خوزستان نیز که بسیار خوب بود به بالا رفتن روحیه تیم کمک کرد.

وی تصریح کرد: با شرایط خوبی که داریم آماده برگزاری دیدار با پرسپولیس هستیم و قصد داریم در بازی با این تیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ما سپاهانیم و در تمام بازی‌ها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا پرسپولیس را نیز با توجه به اینکه در خانه خودمان با آنها بازی می‌کنیم شکست دهیم.

وی اضافه کرد: در صورتی‌که پرسپولیس را شکست دهیم با توجه به اینکه در دو هفته بعد با حریفانمان در خانه خودمان بازی می‌کنیم می‌توانیم در صف مدعیان جدی قهرمانی قرار بگیریم.

حمودی در ادامه به علیرضا رحیمی اشاره و تاکید کرد: دوست داشتیم آقای رحیمی همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خودش ادامه می‌داد اما به هر حال تغییرات مدیران در هر مکانی امری اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه هر فردی هم جانشین رحیمی شود باید کار وی را ادامه یابد گفت: کناره‌گیری رحیمی نمی‌تواند تاثیر چندانی روی تیم ما داشته باشد و ما بازیکنان وظیفه‌مان این است که کار خود را ادامه دهیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان پرسپولیس را شکست می‌دهد یا خیر تصریح کرد: تنها به 3 امتیاز فکر می‌کنیم و به امید خدا آنرا می‌گیریم.

انتهای پیام/63020/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول