اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد

ادامه ساخت متروی هشتگرد به قزوین از طریق فاینانس

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از ادامه ساخت متروی هشتگرد به قزوین از طریق فاینانس خبر داد.

ادامه ساخت متروی هشتگرد به قزوین از طریق فاینانس

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به کمبود و وضعیت نامناسب بودجه دولت، متروی هشتگرد به قزوین از طریق فاینانس انجام می‌شود.

وی افزود: در زمینه ادامه متروی هشتگرد به قزوین با یک شرکت چینی تفاهم‌نامه مقدماتی منعقد شده که برای احداث این خط مترو اقدام کند.

این مسئول ادامه داد: به دلیل وضعیت بودجه کشور، بین پنج تا 10 سال، عواید خط متروی هشتگرد به قزوین به شرکت چینی اختصاص می‌یابد.

سه سند بالادستی چراغ راه مسئولان

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین سندی که مسئولان باید چراغ‌ راه خود قرار دهند فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری است که مسئولان باید نصب‌العین قرار داده و در پیروی از منویات و فرمایشات کم نگذارند.

وی افزود: مطالعه سند چشم‌انداز 1404 دومین سند بالادستی است که مسئولان باید به این مهم توجه کرده و با مطالعه سند در جریان حرکت کردن در مسیر این سند کوتاهی نکنند.

این مسئول ادامه داد: مسئولان باید به این حدیث امام علی (ع) که «کسی که با بی‌بصیرتی در راهی قدم می‌زند مانند کسی است که به بیراهه می‌رود» توجه کرده، سند چشم‌انداز آینده را مطالعه کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر مطالعه قانون برنامه پنجم توسعه تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولان باید بخشی از این قانون که مربوط به اداره‌شان است را احصا و شناسایی کرده و از ظرفیت‌های قانونی برای پیشبرد امور و بودجه، تجهیزات و امکانات خود مطالبه کنند.

ضرورت تسلط مسئولان بر دستورالعمل‌های سازمانی

محمدی بیان کرد: تسلط بر دستورالعمل‌های سازمانی به عنوان سومین سند بالادستی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند بنابر این اگر دستورالعملی بر خلاف قانون برنامه پنجم توسعه است به صورت غیررسمی و شفاهی به بنده ارجاع دهید تا از دیوان عدالت اداری پیگیری کنم و تذکرات لازم به مدیران کل داده شود.

وی با اشاره به تحریم‌های وارده از سوی دشمنان علیه ملت ایران افزود: در طول تاریخ چنین تحریم‌هایی به هیچ ملتی وارد نشده است.

این مسئول بیان کرد: دشمنان نظام از مجهز شدن به سلاح هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از دانایی و تسلط بر علوم مختلف هراس دارند چراکه جزو 9 کشور برتر، در برخی موارد 13 کشور و در برخی موارد جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم که این مسئله برای دشمنان قابل تحمل نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید با تولید فکر، اندیشه، دانایی و تسلط بر امور اداری و با تعریف منابع جدید گام برداشته تا بتوانند از تنگناها عبور کرده و قدرت چانه‌زنی ایران اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی بالا ببرند.

روزمرگی برای مسئولان آفت است

محمدی خاطرنشان کرد: مسئولان نباید دچار روزمرگی شوند چراکه تحقق این امر یک آفت است و مسئولان دچار مشکل ‌می‌شوند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید با خلاقیت، ابتکار عمل و تولید فکر نوین در راستای مدیریت حوزه کاری خود گام بردارند.

این مسئول یادآور شد: مسئولان باید با نگاه عالمانه و کارشناسانه، منابع جدید مانند فروش سهام و اوراق قرضه را در حوزه مدیریتی خود ایجاد کرده تا بتوانند تحولی شگرف ایجاد کنند.

انتهای پیام/77006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول