اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 805 کیلوگرم تریاک در سراوان /‌ هلاکت یک شرور معروف‌

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان ‌طی عملیاتی بیش از 805 کیلوگرم تریاک را از سوداگران مرگ در شهرستان سراوان کشف و یک تن از اشرار را به هلاکت رساند.

کشف 805 کیلوگرم تریاک در سراوان /‌ هلاکت یک شرور معروف‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار ‌حمید فهیمی‌راد‌ ‌گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی که موادمخدر را با استفاده از خودروهای تیزر و به صورت مسلحانه از شهرستان سراوان به شهرستان خاش و سپس به سایر نقاط استان منتقل می کنند رسیدگی به این موضوع را در دستور کاری خود قرار دادند.

سردار فهیمی راد ادامه داد: به دنبال کسب این اخبار ، ماموران پس از یک ماه کار اطلاعاتی ،تعقیب و مراقبت شبانه روزی و شناسایی محل و جاده های مورد تردد قاچاقچیان، چهار تیم عملیاتی از ماموران زبده، محور جدید و قدیم شهرستان سراوان به خاش را تحت کنترل قرار دادند‌.

وی اظهار داشت‌: بامداد امروز با تلاش ماموران یک دستگاه خودرو زانتیا با دو سرنشین که مشکوک به حمل مواد مخدر بود مورد شناسایی قرار گرفت‌.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو به محض مشاهده پلیس دست به سلاح برده و به سمت ماموران تیراندازی کردند که با اقدام به موقع ماموران ، خودرو مذکور با کشته شدن سرنشین مسلح و زخمی شدن راننده آن متوقف شد‌.

سردار فهیمی‌راد گفت‌: در بازرسی از این خودرو 80 کیسه تریاک جمعا به وزن 805 کیلو و 700 گرم با لفافه و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه کشف شد‌.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر‌نشان کرد‌: راننده و سرنشین این خودرو از اشرار معروف و تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان سراوان بودند‌.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول