اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف 130 کیلوگرم تریاک از داخل کپسول CNG در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: روز گذشته با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از داخل کپسول CNG یک دستگاه خودرو وانت حدود 130 کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف 130 کیلوگرم تریاک از داخل کپسول CNG در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با کنترل محورهای ورودی قم به دو دستگاه خودرو پرشیا و وانت پیکان مشکوک شده و خودرو پرشیا را متوقف کردند.

وی ادامه داد: راننده وانت پیکان بدون توجه به هشدارهای پلیس با رفتن به شانه خاکی مجاور جاده و دور زدن به لاین مخالف از محل متواری شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه وی برای فرار از دستگیری پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو در بیابان متواری شد که ماموران با محاصره منطقه وی را شناسایی و دستگیر کردند.

اسدی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مذکور از داخل کپسول CNG و کف خودرو، 34 بسته باندرول شده حدود 130 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد راننده خودرو پرشیا نقش اسکورت خودرو وانت را بر عهده داشته است که در نهایت هر دو متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/2258/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول