اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک

دو تکواندو کار اصفهانی به فدراسیون جهانی معرفی شدند

دو تکواندو کار اصفهانی برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک ریودوژانیرو که در منچستر برگزار می‌شود، به فدراسیون جهانی تکواندو معرفی شدند.

دو تکواندو کار اصفهانی به فدراسیون جهانی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فدراسیون تکواندو اسامی 9 تکواندو را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک 2016 اعلام  کرد که در این لیست نام دو تکواندو کار اصفهانی به چشم می‌خورد.

بر این اساس علیرضا نصر آزادانی در وزن سوم و سجاد مردانی در وزن چهارم دو تکواندو کار اصفهانی معرفی شده به فدراسیون جهانی هستند.

نصرآزادانی به همراه دو نفر دیگر نفرات معرفی شده برای وزن سوم هستند و با نظر کادر فنی قرار است برای انتخاب دو نفر نهایی مسابقه انتخابی برگزار شود.

هادی مستعان و میثم باقری در وزن اول، محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی در وزن دوم، مسعود حجی زواره و فرزاد عبدالهی در وزن سوم و و حسین تاجیک در وزن چهارم سایر تکواندوکارانی هستند که به کمیته برگزار کننده جایزه بزرگ منچستر معرفی شده‌اند.

به گزارش فارس، نخستین مرحله مسابقات گزینشی المپیک 2016 در شرایطی آذر ماه در منچستر انگلیس برگزار می‌شود که فدراسیون جهانی تکواندو تصمیم گرفته از این پس شانس بیشتری را به قهرمانان تکواندو برای حضور در المپیک بدهد.

با تصمیم جدید فدراسیون جهانی کشورها این شانس را دارند که در هر چهار وزن در شیاپچانگ المپیک نماینده داشته باشند در حالی که پیش از این پیش از این هر کشور می‌توانست با شرکت دادن تنها دو نماینده در دو وزن مسابقات انتخابی المپیک جهانی یا قاره ای شانس خود را برای حضور در المپیک آزمایش کند.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول