اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان اصفهان خبر داد

آغاز توزیع سهام عدالت در بورس/ فعلا سهام عدالت را خرید و فروش نکنید

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان اصفهان با اشاره به اینکه به زودی توزیع سهام عدالت در بورس آغاز می‎شود، گفت: مردم تا زمان ورود سهام عدالت به بورس از خرید و فروش آن خودداری کنند.

آغاز توزیع سهام عدالت در بورس/ فعلا سهام عدالت را خرید و فروش نکنید

علی صبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت توزیع سهام عدالت اظهار کرد: در حال حاضر اگر مراجعه کننده‌ای در مورد سهام عدالت به ما مراجعه کند کار را پیگیری می‎کنیم، اما در مورد سهام عدالت هیچ گونه اقدامی انجام نمی‎شود تا دولت در این زمینه به ما ابلاغ داشته باشد.

وی ادامه داد: شرکت سهام عدالت شهرستان اصفهان امور مربوط به سهام عدالت را انجام می‎دهد و افرادی که سهام عدالت دارند سهام‌دار این شرکت محسوب می‎شوند.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان اصفهان تصریح کرد: اگر مردم در مورد عملکرد این شرکت شکایتی داشتند می‎توانند به سازمان اقتصاد و دارایی استان اصفهان مراجعه کنند تا به مسائل و مشکلات رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: سازمان اقتصاد و دارایی استان اصفهان افرادی را که در زمان فراخوان برای ثبت نام سهام عدالت اقدام نکرده‎اند به تهران معرفی می‎کند تا به وضعیت این افراد رسیدگی شود.

* سهام عدالت قبل از آبان وارد بورس می‎شود

صبوحی گفت: طبق وعده‎هایی که داده شده قرار است سهام عدالت تا آبان ماه وارد بورس شود.

وی تاکید کرد: بهتر است مردم اکنون از خرید و فروش سهام عدالت خودداری کنند و بگذراند سهام عدالت در بورس ارائه شود تا قیمت واقعی سهام عدالت مشخص شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: اگر فردی در حال حاضر سهام عدالت خود را به فروش برساند متضرر می‎شود چون قیمت واقعی آن مشخص نیست.

وی در پایان گفت: سازمان خصوصی سازی نیز توصیه می‎کند در حال حاضر از خرید و فروش سهام عدالت خوداری شود.

انتهای پیام/63015/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول