اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس خبر داد

صدور مجوز برای احداث 2 حوزه‏ علمیه در پردیس

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی از صدور مجوز برای احداث حوزه‏های علمیه خواهران و برادران در پردیس خبر داد.

صدور مجوز برای احداث 2 حوزه‏ علمیه در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان پردیس، معاون استاندار تهران، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، سرپرست و اعضای شورای شهر بومهن و جمعی از مسئولان و شهروندان شهرستان پردیس در سالن آمفی تئاتر شهرداری پردیس برگزار و در آن شهردار پردیس در سمت خود ابقا شد، مسئولیت را در نظام اسلامی عنایت خداوند دانست.

وی اعتماد مسئولان و ابقای لاله در سمت شهرداری پردیس را امانت الهی دانست و افزود: در شرق استان تهران یکی از زیباترین و محوری‏ترین شهرها، پردیس است.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: در آینده و با تمام برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، پردیس در افق 1404 به عنوان یک شهر کاملاً پیشرفته، پرجمعیت و دارای ظرفیت‏های قوی مطرح خواهد بود.

توسلی ادامه داد: اگر تمام زیرساخت‏ها و شرایط در این زمان فراهم نشود، در سال‌های آینده کمبودهای فراوانی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در آینده اگر تراکم جمعیت در پردیس بیشتر شد و خدمات متناسب پیشرفت نکرد، ممکن است هر کدام دیگری را مقصر بدانیم.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: اگر این مشکلات پیش‏بینی نشود، مردم، شهروندان و در نتیجه کشور متضرر خواهد شد.

توسلی اظهار کرد: در زیرساخت‏های فرهنگی در شهرستان پردیس در فقر به ‏سر می‏بریم؛ تلاش‏هایی توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهرداری‏ها و مسئولان صورت گرفته اما نسبت به رشد جمعیت بسیار کم است.

وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اجلاس نماز در مورد کمبود شدید مسجد و حوزه علمیه اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان پردیس نیز این مشکلات قابل توجه است.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: برای حوزه علمیه خواهران و برادران پردیس مجوز اخذ شده است ولی برای تأمین محل احداث هنوز هم مشکل داریم، به موازات پیشرفت‏های عمرانی و خدماتی باید به بخش فرهنگی نیز توجه ویژه کرد.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول