اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ثبت‌ احوال خراسان رضوی

رئیس جدید اداره ثبت‌ احوال چناران معرفی شد

با حضور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی، رئیس جدید اداره ثبت‌ احوال شهرستان چناران معرفی شد.

رئیس جدید اداره ثبت‌ احوال چناران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، در جلسه‌ای که صبح امروز در فرمانداری چناران برگزار شد، سیدحسین نیری مدیرکل ثبت‌احوال خراسان رضوی گفت: بیشترین انگیزه و دلیلی که برای خدمت است اهمیت و ارزش خدمتگذاری است و خدمتگذاری از بهترین عبادات است که به خلق خداوند انجام می‌شود.

وی افزود: با هر آمدنی، رفتنی است بنابراین با بررسی‌های انجام شده و درخواست رئیس ثبت‌ احوال چناران تصمیم گرفته شد که با درخواست انتقال ایشان موافقت شود.

مدیرکل ثبت‌ احوال خراسان رضوی ادامه داد: رئیس ادارات ثبت‌احوال با فرمانداران تعامل دارند بنابراین این تعامل باعث رشد و توسعه خدمات ارزشمند ثبت‌ احوال می‌شود.

نیری اظهار داشت: ثبت‌احوال یک نهاد مهم و زیر مجموعه وزارت کشور است و در انتخابات یک دستیار و عضو اصلی در هیئت‌های اجرایی است.

در ادامه بخشدار مرکزی چناران گفت: یک مدیر زمانی موفق است که با مسئولین علی‌الخصوص فرمانداری و پرسنل خود تعامل داشته باشد.

حسین غریب افزود: نکته اصلی که یک مدیر برای تصدی مسئولیت باید داشته باشد سکونت آن در شهرستان است و رئیس جدید اداره ثبت‌احوال چناران باید این مطلب را در نظر داشته باشد.

وی به شورای ثبت وقایع حیاتی اشاره کرد و ادامه داد: شورای ثبت وقایع حیاتی یکی از ضروریات مهم شهرستان است که باید این شورا در وقت مقرر تشکیل شود.

در ادامه با اعطای لوح سپاس از زحمات علیرضا کارگر رئیس قبلی اداره ثبت‌ احوال چناران تقدیر و حکم انتصاب علی‌اکبر روحی به عنوان رئیس جدید این اداره به وی تحویل شد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول