اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور مشخص شد

کسب 30 نشان رنگارنگ رهاورد تلاش تکواندوکاران تهرانی

پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور، کسب 30 نشان رنگارنگ به عنوان رهاورد تلاش تکواندوکاران تهرانی ثبت شد.

کسب 30 نشان رنگارنگ رهاورد تلاش تکواندوکاران تهرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، مسابقات قهرمانی رده‏های سنی خردسالان و نونهالان دختر و پسر کشور با برگزاری رقابت‏های خردسالان پسر در سالن شش هزار نفری نقش جهان آغاز شد.

این رقابت‏ها در حالی به کار خود پایان داد که تیم‏های استان تهران توانستند در مجموع 30 مدال رنگارنگ (هفت مدال طلا، هشت نقره و 15 برنز) و دو جام قهرمانی ایران را به دست آورند و مدال‏آوران این دوره از مسابقات نیز معرفی شدند.

بخش پسران:

در روز نخست این رقابت‏ها هوگوپوشان خردسال پسر به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان این رقابت‏ها، با کسب یک نشان طلا از سوی کیا گودرزی در وزن نهم و سه برنز از سوی محمدحسین حاجی‏پور در وزن دوم، مسیحا اکرمی در وزن هشتم و پدرام جمشیدی در وزن نهم و کسب 40 امتیاز در سکوی چهارم ایستادند.

نونهالان تهرانی برای کسب بهترین جایگاه بر روی هشت شیابچانگ سالن نقش جهان به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان با کسب سه طلا از سوی حمیدرضا صدری در وزن یک، پویا پناهی در وزن سوم و حامد علیزادگان در وزن ششم دو نقره محمد قیاسی در وزن دوم و محمدمهدی کریمی در وزن چهارم و دو برنز توسط سپهر شیخی در وزن پنجم و متین مطلبی در وزن هفتم و با کسب 70 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کردند و جام بیست و دوم را به خانه بردند.

بخش دختران:

در روز سوم خردسالان دختر تهرانی به میدان رفتند و با غیرت و توان بالای خود توانستند با کسب دو نشان طلا از سوی زهرا سالم‏باغی در وزن دو و موژان پاشیب در وزن دهم، دو نقره از سوی زهرا علیزاده در وزن سوم، آیدا اقدسی در وزن دوم و یک برنز آیدا بهزاد در وزن نهم و با 59 امتیاز جام قهرمانی این دوره از رقابت‏ها را کسب کنند.

بدین ترتیب، هوگوپوشان استان تهران در سکوی اول ایران ایستادند؛ تهران توابع نیز توانست در این دوره از رقابت‏ها، دو نشان نقره از سوی ریحانه بیات در وزن دوم، مهدیس مرادپور در وزن نهم و چهار مدال برنز از سوی مهسا علیزاده در وزن سوم، فاطمه اعلایی در وزن چهارم، نازنین احمدی در وزن هشتم و فاطمه خادم‏الحسین در وزن دهم را کسب کنند.

در روز پایانی این رقابت‏ها، نونهالان الف توانستند یک نشان طلا (فاطمه عبدی)، یک نقره (شقایق خوانجانی) و سه برنز (مژگان زادمحمد، ملیکا تاجیک و مهدیه ذوالقدری) را کسب کنند و در جایگاه پنجم بایستند. 

همچنین نونهالان تهران ب توانستند با کسب یک نشان نقره از سوی (هانیه قلعه) و دو برنز (دنیا محمدی و کیانا خراسانی) در رتبه ششم کشوری قرار بگیرند.

انتهای پیام/2568/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول