اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق تهران:

همه ادارات وظیفه دارند برای تبلیغ ارزش‏های دفاع مقدس تلاش کنند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران گفت: همه ادارات به ویژه نهادهای فرهنگی وظیفه دارند در مسیر تبلیغ ارزش‏های دفاع مقدس تلاش کنند.

همه ادارات وظیفه دارند برای تبلیغ ارزش‏های دفاع مقدس تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی رحمانی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه‏های هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان دماوند افزود: درست است که حرکت در مسیر انقلاب و تبیین ارزش‏های دفاع مقدس یک وظیفه است، اما تنها انجام تکلیف کافی نیست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران افزود: همه مردم و مسئولان باید با نیت ادای دین به شهدا کار کنند تا شاهد نتیجه بهتری باشیم.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با ابزارها و روش‏های نوین فرهنگی و هنری، واقعیت‏ها و ارزش‏های دفاع مقدس را به جوانان انتقال دهیم.

رحمانی بهترین مکان برای انتقال این ارزش‏ها را محیط‏های آموزشی و دانشگاهی خواند و تصریح کرد: در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده و اقداماتی در دست اجراست تا بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به طور جامع و کامل نسل جوان منتقل کنیم.

وی در پایان از همه مسئولان ادارات و حاضران در جلسه خواست که در اسرع وقت برنامه‏های خود را به دبیرخانه ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان دماوند ارسال کنند.

انتهای پیام/2568/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول