اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج داد

آغاز اجرای طرح حذف آلودگی‌های بصری در کرج

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای طرحی با هدف حذف آلودگی‌های بصری در این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح حذف آلودگی‌های بصری در کرج

حسین صدرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر برنامه‌ریزی و تلاش خوبی برای بهبود چهره شهری در این شهرستان صورت گرفته و بخش‌های مختلف شهرداری تلاش کردند تا فضای مناسبی برای زندگی شهروندان ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این حوزه موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده و مردم نیز رضایت خود را اعلام کرده و تاکید دارند که نسبت به چند سال اخیر چهره‌ شهر از نظر زیباسازی به مراتب با گذشته متفاوت شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج ادامه داد: در همین راستا، برنامه‌های بسیاری در حوزه ساماندهی فضای شهری در این شهرستان در دستور کار داریم که یکی از مهمترین آنها اجرای طرحی با هدف حذف آلودگی‌های بصری از سطح شهر است.

صدرایی بیان داشت: این طرح با هدف تغییر و بهسازی سیمای شهری اجرا شده و امیدواریم اتمام طرح فوق موجب افزایش رضایت شهروندان گردد.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح حذف آلودگی‌های بصری اولویت با ساماندهی تبلیغات و تابلوهای نصب شده در معابر عمومی است که این بخش از ابتدای هفته جاری در کرج آغاز شده است.

*کرج مزین به تندیس شهدا می‌شود

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج گفت: همچنین برای زیباسازی سطح شهر، برنامه‌ای ویژه برای نصب تندیس شهدای بزرگوار به ویژه سرداران شهید کرج داریم که به زودی این طرح عملیاتی می‌شود.

صدرایی اعلام کرد: در کنار تندیس شهدای هشت سال دفاع مقدس، در تلاش هستیم تا تندیس تعدادی از مشاهیر کرج و استان البرز را نیز تهیه و در نقاط مختلف سطح شهر نصب کنیم که این طرح نیز در دست پیگیری است.

وی در پایان تاکید کرد: برای زیباسازی چهره شهر و رفع و حذف آلودگی‌های بصری کرج، نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم و امیدواریم در این بخش نیز خود مردم کرج شهرداری را حمایت و همراهی کنند.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول