اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

پاسداری از خون شهدا تلاش برای احیای ارزش‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مسئولیتی همگانی و تلاش برای احیای ارزش‌ها در جامعه است.

پاسداری از خون شهدا تلاش برای احیای ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای استان اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شش هزار شهید استان در هر سال، فضیلت و نعمتی بسیار ارزشمند است و صدا و سیمای استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوش درخشیده است.

وی افزود: رزمندگانی که به قیمت جان خود حماسه‌ای عظیم را خلق کردند، برماست که گوشه‌هایی از رشادت و دلیرمردی آنان در صحنه‌های نبرد را ثبت و ضبط کرده و از طریق رسانه ملی که گوش و جان مردم بوده و خود یک دانشگاه است، به همه و به ویژه نسل جوان که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، معرفی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تقدیر از صدا و سیمای استان در خصوص نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: امروز مسئولیت پاسداری از خون شهدا برگردن همه ماست و شهدا کسانی بودند که اهل زمین نبودند و جان عزیز خود را در راه خدا و برای دفاع از دین و ولایت فدا کردند.

وی با توجه با اینکه توجه به شهدا در واقع توجه به خدا، دین و ارزش‌هاست عنوان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به شهدا در این زمان کمتر از خود شهادت نیست و کار برای شهیدان، فعالیت برای احیای بهترین ارزش‌ها در جامعه است.

اکبری با درخواست از صدا و سیمای استان در پوشش برنامه‌های سپاه به ویژه با محوریت شهدا و هفته دفاع مقدس گفت: امروز که سعادت قدم‌برداشتن در این راه نصیب ما شده باید به بهترین وجه ممکن از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/78002/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول