اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دماوند خواستار شد

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دماوند احیا شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند خواستار احیای هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان در هفته دفاع مقدس شد.

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دماوند احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محسن کرمانی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه‏های هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان دماوند افزود: هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دماوند یکی از نخستین هیئت‏های تشکیل شده از سوی رزمندگان بود که در سطح کشور شکل گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی این هیئت به مرور زمان، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای راه‏اندازی آن خواند و خاطرنشان کرد: می‏توانیم برنامه‏ریزی لازم را داشته باشیم و اولین جلسه این هیئت در همین هفته تشکیل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در ادامه به تشریح برنامه‏های اداره تبلیغات اسلامی در دماوند پرداخت و بیان داشت: در این هفته، ائمه جماعات رزمنده و ایثارگر در مدارس و دانشگاه‏ها حضور خواهند یافت و به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات خواهند پرداخت.

وی همچنین به اجرای برنامه‏های مدون و مشخص در مساجد شهرستان دماوند اشاره کرد و برنامه‏ریزی این‏گونه برنامه‏ها در مساجد را بر عهده ائمه مساجد دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند بیان داشت: طبق برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، ائمه جماعات برنامه‏هایی شامل سخنرانی، خاطره‏گوی و مسابقات فرهنگی را در مساجد برگزار خواهند کرد.

کرمانی برنامه دیگر تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند را اجرای برنامه خاطره‏‎گویی توسط رزمندگان و ایثارگران در مساجد محوری و اصلی شهرستان برشمرد.

وی به اهمیت آشنایی جوانان با تجزیه و تحلیل مسائل جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‏هایی که با آموزش و پرورش انجام شده، تبیین علل و عوامل بروز جنگ و نیز بررسی عوامل پیروزی در جنگ را در مدارس در قالب گفتمان در دست اقدام داریم.

کرمانی فضاسازی مساجد و کمک به فضاسازی شهری را از دیگر برنامه‏های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند خواند و اظهار داشت: تبلیغات میدانی ابزار بصری مهمی در بیان ارزش‏های دفاع مقدس و یادآوری آن در جامعه دارد.

انتهای پیام/2568/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول