اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

به همت سازمان دارالقرآن

نخستین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی برگزار می‌شود

نخستین اردوی آموزشی سازمان دارالقرآن‌الکریم با حضور 100 نفر از نوجوانان مستعد قرآنی 12 تا 18 سال از امروز 26 شهریورماه به مدت چهار روز در اردوگاه «شهیدحقانی» برگزار می‌شود.

نخستین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سازمان دارالقرآن‌الکریم با برگزاری اردوی آموزشی چهار روزه برای نوجوانان برگزیده و مستعد قرآنی سعی در پرورش استعدادهای درخشان قرآنی دارد.

این اردو که نخستین اردوی آموزشی سازمان دارالقرآن برای پسران نوجوان 12 تا 18 سال سراسر کشور است، امروز 26 شهریور ماه به صورت شبانه‌روزی در اردوگاه «شهیدحقانی» استان البرز برگزار می‌شود و تا پایان روز جمعه 29 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گفته «محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم در این اروی چهار روزه برای 100 نفر از افراد برگزیده در طرح «نغمه‌های آسمانی» سال 90 که با گرایش قرائت قرآن جذب شده بودند، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی قرآنی و همچنین یک دوره کلاس حفظ قرآن برگزار می‌شود تا آن‌ها علاوه بر تربیت قرآنی به حفظ قرآن نیز ترغیب شوند.

بنابر این گزارش، در اروی استعدادهای درخشان قرآنی دو گروه سنی 12 تا 15 و همچنین 15 تا 18 سال در نظر گرفته شده است تا امر آموزش با سهولت بیشتری صورت گیرد، همچنین این 100 نوجوان مستعد به چهار گروه 25 نفره تقسیم می‌شوند تا زیرنظر یک مربی پرورشی مورد آموزش قرار گیرند.

در این اردوی آموزشی و تفریحی که حداقل یک و حداکثر هفت نماینده از استان‌های مختلف کشور به غیر از خوزستان و آذربایجان غربی حضور دارند، علاوه بر برگزاری کلاس‌های تجوید، صوت و لحن و سایر فنون قرائت قرآن، برنامه‌های جذاب و پرنشاطی همچون فوتبال، تنیس روی میز و شنا نیز برگزار می‌شود تا نوجوانان با انگیزه بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/و

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول