اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد

اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده کشور

جانشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح از اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده کشور خبر داد.

اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی تاجیک صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی در فولادمحله که با حضور جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران، مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در استان سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، خانواده شهدا و بسیجیان برگزار شد، با برشمردن علل تحمیل جنگ دشمنان علیه انقلاب و نظام اظهار کرد: نظام اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را بر هم زد.

وی تصریح کرد: دشمنان به دلایلی همچون جلوگیری از نفوذ و گسترش انقلاب و منطقه استراتژیکی ایران به ویژه تنگه هرمز جنگ را بر ما تحمیل کردند.

جانشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پاسداران انقلاب با تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدند و امروز هم با همان تفکر در راستای رهنمودهای رهبری انقلاب به عنوان سرباز بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف به ویژه بحث بهداشت و درمان در مناطق محروم با احداث بیمارستان و اعزام اکیپ‌های پزشکی در خدمت مردم شریف ایران هستیم.

خدمت‌گذاری به مردم به برکت وجود ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این مراسم گفت: سپاه چون نهاد مردمی است، هر جا باشد در خدمت مردم است؛ یک روز در عرصه دفاع و امروز در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان بسیجیان پیش‌‏قراول هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی افزود: خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف همه به برکت ولایت فقیه و مدیر حکومت دینی است که در مملکت اجرا می‌شود و اگر سپاه، ارتش و بسیج امروز با سربلندی و سرافرازی در کارها موفق هستند، به برکت ولایت است.

انتهای پیام/2249/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول