اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مسکن مهر کارگاه بزرگ سازندگیست، نباید آن را تعطیل کرد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت جدید باید سیاست مسکن مهر را با قوت بیشتری ادامه دهد، گفت: مسکن مهر کارگاه بزرگ سازندگی بود و نباید آن را تعطیل کرد.

مسکن مهر کارگاه بزرگ سازندگیست، نباید آن را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از معاونت اطلاع‌‏رسانی و رسانه دفتر نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، علیرضا خسروی با اشاره به اینکه مسکن مهر یکی از طرح‏‌های مثبت و مهم و خوب دولت‏های نهم و دهم بود، گفت: مسکن مهر کارگاه بزرگ سازندگی در کشور بود، نباید این کارگاه تعطیل شود.     

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرف‏های ضد و نقیض در خصوص ادامه طرح بزرگ مسکن مهر افزود: مسکن مهر کمک زیادی به خانه‏‌دار شدن قشر محروم جامعه کرده، کلید مسکن محرومان را نباید دور بیندازیم و حتماً باید دولت این سیاست مسکن مهر را با قوت بیشتری ادامه دهد.      

وی افزود: پیشنهاد من این است که مبلغ وام مسکن تا 30 میلیون تومان افزایش پیدا کند تا افرادی که می‌‏خواهند از این ظرفیت استفاده کنند با مشکل مواجه نشوند.     

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم اشتغال‏زایی، تقویت اصناف مربوط به ساخت و ساز، تقویت تولید کشور در حوزه مصالح ساختمانی، مهار رشد قیمت مسکن و... را از نقاط قوت طرح بزرگ مسکن مهر در کشور دانست و گفت: دولت مهر افرادی دید با اصلاحات جزیی، افزایش مبلغ وام مسکن مهر این کار را ادامه دهد و بحث نظارت بر ساخت و ساز مسکن مهر را نیز به طور جدی در دستور کار خود قرار داد.      

خسروی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر متقاضیان از اقشار محروم و درآمد پایین در کشور هستند، زمان باز پرداخت وام مسکن مهر کمتر شود، تا به مردم کمک شود.    

وی همچنین تأکید کرد: نهایت دقت کار و کارشناسی در انتخاب مکان برای احداث مسکن مهر انجام شده و بهترین نقاط در شهرها و استان‏ها برای احداث مسکن مهر انتخاب شده است که در آینده جای پیشرفت زیادی دارند.      

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: احداث کانال مشترک تأسیساتی شامل گاز، آب، برق، تلفن، فاضلاب و... در محدوده احداث مسکن مهر یکی از طرح‏های جامع و کاملی بود که اگر در احداث مسکن مهر پیاده می‏‌شد تحول زیادی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/2249/ن/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول