اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه خبر داد

افتتاح بیمارستان‏‌های صحرایی با دستور فرمانده کل سپاه

جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران از افتتاح بیمارستان‏‌های صحرایی با دستور فرمانده کل سپاه در برخی نقاط کشور خبر داد.

افتتاح بیمارستان‏‌های صحرایی با دستور فرمانده کل سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار رضا عبداللهی صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی در فولادمحله که با حضور جانشین بهداری ستاد کل نیروهای مسلح، مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در استان سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، خانواده شهدا و بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: این حرکت یک اقدام بسیجی بوده و این تفکر بسیجی که از خودگذشتگی و تلاش برای رفاه و حال مستمندان باید تقویت شود، در راستای اجرای این طرح دیده می‌‏شود.

وی افزود: افتتاح بیمارستان صحرایی در حقیقیت در راستای تدابیر فرماندهی کل سپاه و پروژه محرومیت‌زدایی است و با این کارهاست که می‌توان راه شهدا را ادامه داد و به محرومان جامعه خدمت کرد.

جانشین معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران بیان کرد: امروز تفکر بسیجی دنیا را مغلوب خودش می‌کند و حرکت بر اساس خدامحوری و مردم‏داری تحت فرماندهی ولی‏فقیه به خوبی صورت می‏‌گیرد.

بهداشت و درمان از شاخصه‌های توسعه کشور محسوب می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این مراسم گفت: یکی از شاخص‌های توسعه هر کشوری بهداشت و درمان بوده و این هم به برکت نعمت انقلاب و برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

اسحاق هراسانیان افزود: اگرچه آن روز در دفاع از انقلاب در سنگر بودیم؛ امروز در دفاع از انقلاب در محرومیت‌زدایی و امنیت پایدار مشغول هستیم و سربازان ولایت هر جا رهبری فرمان دهد، جان نثار آن خواهد بود.

وی بیان کرد: بیمارستان صحرایی فولادمحله با همکاری کلیه نیروهای استان سمنان، استانداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و کلیه ادارات استان سمنان برپا شده و در 14 روستای اطراف خدمات بهداشتی را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/2249/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول