اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بهره‌برداری از نخستین مدرسه خیرساز بابل

نخستین مدرسه خیرساز بابل با حضور مسئولان در روستای تیرکن به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از نخستین مدرسه خیرساز بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی صادقی رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز بابل شامگاه امروز در افتتاح نخستین مدرسه ساخته شده توسط اعضای مجمع خیران بابل اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان و سرمایه سرشار کشور بوده و به مراقبت بیشتر نیازمند هستند.

صادقی افزود: ایران جزء با ایرانیان ژرف‌اندیش ساخته نمی‌شود، دوری از جهل، خرافه‌پرستی و انحراف فکری و فرهنگی وظیفه هر ایرانی شرافت‌مند است.

وی بیان داشت: ایران با توسعه دانش توسعه می‌یابد و خیرین پیام‌رسان دانش و فراهم‌کننده زمینه رشد و توسعه کشور و فضای آموزشی برای سرمایه انسانی هستند.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز بابل گفت: این جایگاه نورانی است که هر فردی را به آن راه نمی‌دهند، هر روز در آموزش و پرورش شاهد ظهور ستارگان پرفروغ جدیدی هستیم که جامعه خیران را تکامل می‌بخشد.

وی تصریح کرد: بدون تردید سهم خیران در توسعه کشور بسیار چشمگیر است زیرا دارایی خود را صرف خدمت به فرهنگ و مدرسه‌سازی می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: اعضای مجمع خیران بابل مفتخر هستند در دورترین منطقه بابل در روستای تیرکن با هزینه 100درصدی خود اعضا بدون هیچ هزینه دولتی این مدرسه را برای این فرزندان پاک و معصوم به یادگار بگذارد.

صادقی گفت: مدرسه شهید محمدعلی تیما عابدی که زمین آن توسط پدر این شهید اهدا شد با اعتباری بیش از 60 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای 115 متر برای 15 دانش‌آموز مستعد این روستا احداث شده است.

انتهای پیام/86009/ت20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول