اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع معاون فرهنگی اوقاف اصفهان

خوشنویس‌زاده: نرم‌افزار معرفی 35 امامزاده به سه زبان طراحی شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نرم‌افزار مدهامتان شامل مشخصات 35 امامزاده به سه زبان است.

خوشنویس‌زاده: نرم‌افزار معرفی 35 امامزاده به سه زبان طراحی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تودیع حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده ظهر امروز(دوشنبه، 25 شهریورماه) با حضور مدیرکل اوقاف، معاونان و دیگر رؤسای ستادی برگزار شد.

در این مراسم، حسین اژدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و بیان فضائل این امام رئوف؛ از اقدامات و زحمات بی‌شائبه معاون فرهنگی سابق این اداره تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده به اهم فعالیت‌های انجام شده در مدت مسئولیت خود اشاره کرد و افزود:خوشبختانه از آذرماه سال گذشته تاکنون که به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف منصوب شدم، دستاوردهای بسیاری را توانستم با کمک همکاران برای استان اصفهان داشته باشم.

وی به بیان این دستاوردها پرداخت و گفت: پیشرفت چشمگیر ویژه برنامه‌های هفته وقف نسبت به سال‌های گذشته، اجرای باشکوه طرح آرامش بهاری، افزایش تعداد مبلغین و ارائه خدمات شبانه‌روزی، برگزاری طرح عظیم سوگواری یاس نبوی و افزایش مبلغین درخواستی آن تا چهار برابر نسبت به سال گذشته، برگزاری طرح‌های نشاط معنوی و ضیافت‌الهی برخی از اقدامات صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سابق اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به یکی از اقدامات بسیار ارزنده که در این مدت به سرانجام رسیده اشاره کرد و  ادامه داد: در این دوره با همت مسئولان و همکاران 6 قطعه عکس از زوایای مختلف امامزادگان استان تهیه شده که این اتفاق برای اولین بار رخ داده است.

وی نرم‌افزار چندرسانه‌ای مدهامتان را معرفی و بیان کرد: در این نرم‌افزار اطلاعات کامل 35 امامزاده شاخص استان اصفهان از قبیل زندگی‌نامه، فیلم،عکس، زیارت مجازی و مکان‌یابی در نقشه استان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی وجود دارد.

خوشنویس‌زاده عظیم‌ترین کار انجام شده در این دوره را برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان دانست و گفت: خوشبختانه توانستم در جایگاه دبیر ستاد اجرایی در این رخداد مهم گام بردارم.

وی مهم‌ترین وظیفه معاونت فرهنگی ابلاغ شده از سوی سازمان را دستورالعمل اجرای امینانه نیات عنوان کرد و گفت: در این مدت توانستیم با فاصله چشم‌گیری از تمامی استان‌ها در این زمینه به رتبه اول دست یابیم؛ به گونه‌ای که اجرای نیات در استان اصفهان در پنج ماهه اول سال جاری 240 درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده تحقق یافت.

معاون فرهنگی سابق اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه سخنان خود به رتبه‌های کسب شده این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: کسب بالاترین رتبه صدور حکم هیئت امنا مساجد و کسب بالاترین رتبه اجرای طرح مودت از جمله این موفقیت‌ها بود.

وی در ادامه به بیان علت درخواست انتقال خود اشاره و تصریح کرد: بنده به منظور ادامه تحصیل در مقطع دکتری رشته فقه و مبانی حقوق در دانشگاه دولتی قم تقاضای انتقال به آن شهر مقدس را نمودم و با بذل عنایات ریاست محترم سازمان، با این درخواست موافقت شد.

خوشنویس‌زاده در پایان ضمن آرزوی موفقیت و توفیق الهی برای کارکنان این اداره گفت: از معاون فرهنگی و اجتماعی این اداره که در آینده منصوب می‌شود می‌خواهم همچنان در حفظ و نگه‌داری رتبه‌های استان کوشا باشد و سایر برنامه‌ها را با قدرت و همت مضاعف و به کارگیری نیروهای مستعد استان ادامه داده تا بتوانند به رتبه‌های برتر کشور دست یابند.

انتهای پیام/2301/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول