اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی فاصله زمانی کمتر از یک هفته

واژگونی دو خودرو در محور اردستان ـ نایین 6 مصدوم و 2 کشته برجای گذاشت

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: واژگونی دو خودروی سوار پیکان در شهرستان اردستان و نائین 6 مصدوم و دو کشته بر جای گذاشت.

واژگونی دو خودرو در محور اردستان ـ نایین 6 مصدوم و 2 کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، مهرزاد آرتنگ رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه گفت: ساعت 17:18 روز یکشنبه 24شهریورماه 92، طی تماسی با اتاق فرمان 115شهرستان اردستان اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان درمحور اردستان - بادرود واژگون و حال سرنشینان آن وخیم گزارش شد.

وی افزود: بر اساس این گزارش سریعاً دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی115 بربالین مصدومان حاضر شد و مصدومان را که 3نفر بودند ، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهیدب هشتی اردستان منتقل کردند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دراین حادثه یک نفر به دلیل ترومای شدید در دم جان خود را از دست داد.

وی همچنین با بیان حادثه‌ای دیگر در روز پنجشنبه هفته گذشته 21شهریورماه 92 گفت: ساعت 8:19 ، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان شهرستان نائین اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور طبس-خور واژگون شده وسرنشینان خودرو مصدوم  شده اند.

آرتنگ عنوان کرد:پس از اعلام این گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی115  بر بالین مصدومان حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه شامل، آتل بندی ، سرم‌تراپی و جلوگیری از خونریزی توسط تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی 115مصدومان را که  3نفر بودند به بیمارستان شهیدسیدمصطفی خمینی طبس منتقل کردند.

وی گفت: دراین حادثه خانم 41ساله ای به علت ترومای شدید در محل حادثه جان خود را از دست داد.

در حادثه‌ای دیگر از اورژانس اصفهان نیز کارگر جوان 26 ساله در حین کار در کارگاه آجرپزی، بر اثر بی احتیاطی پای چپ خود را از دست داد.

علی رنجبران مسئول امور پایگاه شهرستان برخوار گفت: ساعت 13:18 روز پنج شنبه 21شهریورماه 92، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان این شهرستان اعلام شد پای کارگری در یکی از کوره آجرپزی شهرستان دولت آباد، قطع شده و درخواست امداد خواهی کرد.

وی افزود: بر اساس این گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی115 از پایگاه دولت آباد به محل حادثه اعزام شدند .

تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی پس از رسیدن به محل حادثه، جوان 26ساله که دچار قطع شدن پای چپ خود شده بود را پس از انجام اقدامات اولیه و جلوگیری از خونریزی به بیمارستان کاشانی منتقل

کردند.

انتهای پیام/63012/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول