اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مجموعه اداری آموزشی دانشگاه علمی کاربردی لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگینی در مجلس شورای اسلامی گفت: تیر ماه سال آینده مجموعه اداری آموزشی دانشگاه علمی کاربردی لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‌اندازی مجموعه اداری آموزشی دانشگاه علمی کاربردی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی عصر امروز در بازدید از پروژه در دست احداث دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان لرستان در خرم آباد گفت: سعید محمدزاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از سال گذشته تاکنون پیگیری‌های جدی‌ای برای احداث ساختمان اداری، آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی که با همکاری مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش در حال ساخت است، انجام داده است.

وی اضافه کرد: بیش از 6 هزار متر مربع در منطقه گلدشت خرم‌آباد برای احداث ساختمان اداری آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در نظر گرفته شده است.

آقامحمدی گفت: با پیگیر‌های صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه تیر ماه امسال به صورت جدی آغاز شده و تاکنون فنداسیون آن انجام گرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگینی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دانشگاه در چهار طبقه هر طبقه 750 متر مربع در مجموع 3000 متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

این مسئول ابراز داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته این پروژه تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه شهرستان خرم آباد یعنی جنوب این شهرستان از مراکز اداری آموزشی کم بهره بوده است که باید از محمدزاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در این زمینه تقدیر کرد.

آقامحمدی ادامه داد: راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در این منطقه فرصت مناسبی را پایه‌گذاری کرده است.

این مسئول در جمع کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، گفت: با یک برنامه‌ریزی درست و استفاده صحیح از فرصت‌ها، کارها خیلی بیشتر از آنچه که هست پیش می‌روند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگینی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کارهایی که امروز در استان لرستان در زمین جا مانده‌اند از بی برنامگی‌ها بوده است.

آقامحمدی در پایان اذعان داشت: برای ارائه خدمات به دانشگاه‌های لرستان، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/85001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول