اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در لرستان پلمپ می‌شوند

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در لرستان پلمپ می‌شوند.

قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در لرستان پلمپ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در خر‌م‌آباد محمد قنبری ظهر امروز در بازدید خبرنگاران استان لرستان از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کارهای که در دستور فرماندهی انتظامی استان لرستان قرار گرفته پلمپ قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در استان لرستان است.

وی تصریح کرد: طی 24 روز گذشته بیش از 40 قهوه‌خانه غیرمجاز در استان لرستان پلمپ شده‌اند.

قنبری در ادامه یادآور شد به خاطر تکریم ارباب رجوع محیط های پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها در سطح استان لرستان خوشایند‌سازی می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: خوشایند‌سازی محیط کاری نیروهای انتظامی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و محتوای کاری این نیرو نیز باید مستند و در چارچوب این خوشایند‌سازی باشد.

این مسئول به جمع‌آوری معتادین پرخطر در استان لرستان اشاره کرد و گفت: طی پنج ماهه نخست امسال 1800 نفر معتاد در سطح لرستان جمع‌آوری شده که 517 نفر آنها طی 24 روز گذشته دستگیر و جمع‌آوری شده است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: طی پنج ماهه نخست امسال نیز یک تن و 462 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان لرستان کشف و ضبط شده است.

این مسئول با بیان اینکه میزان مواد کشف شده در سال جاری نسبت به سال گذشته 85 درصد افزایش داشته یادآور شد: طی این 24 روز گذشته 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان لرستان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: در این رابطه 1825 نفر متهم دستگیر شده است.

قنبری تصریح کرد: طی پنج ماهه نخست امسال نیز 42 باند مواد مخدر متلاشی و 29 قبضه سلاح گرم از این افراد کشف و ضبط شده است.

وی ابراز داشت: در این مدت نیز 129 مورد طرح پاکسازی خرده‌فروشان مواد مخدر، 146 مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی و 34 واحد صنفی خرده‌فروش مواد مخدر در سطح استان لرستان پلمپ شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: به طور میانگین در هر شبانه‌روز 80 نفر معتاد در سطح استان لرستان جمع‌آوری می‌شود که ظرفیت پذیرش در این زمینه وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: با جمع‌آوری معتادان پرخطر جرایم خرد 15 درصد کاهش داشته است.

قنبری تاکید کرد: حضور پلیس و واحد‌های گشتی یک امنیت برای شهروندان و یک نوع ناامنی برای مجرمان ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: کاهش فاصله هشت وقوع جرم یکی دیگر از برنامه‌های فرماندهی انتظامی لرستان است که در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: کشف وقوع جرم در استان لرستان وضعیت مطلوبی ندارد که تا پایان سال به دنبال این هستیم این 47 درصدی فعلی را به بالای 70 درصد برسانیم.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: انضباط ترافیکی می‌تواند در احساس امنیت مردم تاثیر داشته باشد.

قنبری متذکر شد: یکی دیگر از برنامه‌های فرماندهی انتظامی لرستان جدا کردن گشت‌های 110 از گشت‌های انتظامی است به خاطر اینکه حضور افراد در مواقع حوادث زودتر انجام گیرد و گشت انتظامی نیز به دنبال ماموریت خود باشد.

انتهای پیام/‌2304/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول