اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان خبر داد

‌‌ساخت بیش از 100 ‌گلخانه رایگان در سطح سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از 100 واحد گلخانه رایگان در سال 92 خبر داد

‌‌ساخت بیش از 100 ‌گلخانه رایگان در سطح سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، منوچهر شفیعی اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه‎های مختلف از جمله حوادث غیر مترقبه سریعترین حضور را پیدا کرده است و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

وی افزود: همچنین اردوهای جهادی طرح هجرت 3 که برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم و نیازمندان انجام شده همیشه مورد تقدیر و ستایش مقام معظم رهبری بوده است.

این مسئول اذعان داشت: بسیج سازندگی در خدمت رسانی و محرومیت زدایی با حضور  گروههای جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته علاوه بر موفقیت‎های خیلی خوبی که داشته توانسته با پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان موثر واقع شود.

شفیعی با اشاره به اینکه دانش آموزان در راستای بهینه سازی و زیباسازی مدارس گام‌های موثر و بلندی را برداشته‌اند تاکید کرد: فرهنگ سازی در استفاده و دقت لازم و کافی در نگهداری آنچه خود دانش آموزان  بانی تعمیر و ساخت آن بودند یکی از موثرترین نتایج اردوهای جهادی طرح هجرت 3 است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی نیز بسیار موثر عمل کرده است خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار با ساخت گلخانه‌ها در سطح سیستان و بلوچستان و در اختیار قرار دادن آن به کشاورزان یکی از موثرترین فعالیت‌های بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی در استان بوده است.

شفیعی تصریح کرد: ساخت سرویس‌های بهداشتی، خانه برای محرومین، مرمت و زیباسازی مساجد، ایجاد مشاغل خانگی با پرداخت تسهیلات، اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیتهای موثر دیگر بسیج سازندگی در سطح استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود.

وی در پایان عظیم ترین پروژه بسیج سازندگی در سال 92 را ساخت بیش از 100 واحد گلخانه خواند و افزود: هزینه ساخت هر یک از این گلخانه ها بالای 20 میلیون تومان است که بسیج سازندگی آنها را به صورت رایگان آماده می کند و در اختیار افراد قرار می دهد؛  تاکنون بالای 4 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول