اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دوندگان جاده ولایت وارد مشهد الرضا (ع) می‌شوند

23 دونده خراسانی پس از عبور از شش استان کشور و طی مسیر حدود یک‌هزار و 800 کیلومتر از جاده ولایت، امروز 25 شهریورماه وارد مشهد می‌شوند.

دوندگان جاده ولایت وارد مشهد الرضا (ع) می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، 23 دونده خراسانی از ساعت شش صبح امروز 25 شهریورماه در چهاردهمین روز از همایش دوی امدادی استقامت جاده ولایت از نیشابور به سمت مشهد حرکت کردند.

این دوندگان عصر امروز به مشهد خواهند رسید و ساعت 16:30 در میدان 15 خرداد با حضور مردم و مسئولان استان از آنان استقبال خواهد شد.

این چهارمین سالی است که جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان دو و میدانی خراسان رضوی در حرکتی ورزشی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، توسعه و ترویج فرهنگ امامت و ولایت و احیای سیره رضوی همگام با جشنواره امام رضا (ع) بخشی از مسیر سفر امام مهربانی‌ها از مدینه تا مرو که 1230 سال پیش طی شده است را با پرچم متبرک حرم رضوی می‌دوند.

این دوندگان حرکت خود را از 12 شهریورماه از مرز شلمچه آغاز کردند و روزانه به طور متوسط 150 کیلومتر را دویدند و هر روز با استقبال و بدرقه مهربانانه مردم استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی این مسیر را تا مشهد ادامه دادند.

انتهای پیام/2202/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول