اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییرات در باشگاه سپاهان قبل از تغییرات شرکت فولادمبارکه

استعفای سوم رحیمی جدی بود / آغاز فاز جدید مدیریتی در اردوگاه زردپوشان

برخلاف دو دوره قبلی که استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه سپاهان صوری بود، استعفای سوم رحیمی کاملاً جدی بود تا سپاهان وارد دوران جدیدی از لحاظ فاز مدیریتی شود.

استعفای سوم رحیمی جدی بود / آغاز فاز جدید مدیریتی در اردوگاه زردپوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چند روز قبل بود که علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که دوره مدیر عاملی وی در باشگاه سپاهان به پایان رسیده و با وجود پایان قراردادش با این باشگاه همکاری دارد.

اظهار نظر رحیمی در مورد پایان دوره مدیرعاملی‌اش با باشگاه سپاهان موجب شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد کنار رفتن وی از مدیر عاملی باشگاه سپاهان و جانشینان احتمالی وی مطرح شود تا اینکه در جلسه شب گذشته هیئت مدیره باشگاه سپاهان، رحیمی از مسئولیت خود استعفا داد.

این در حالی است که برخی از رسانه‌ها نیز مدعی شدند که هیئت مدیره تمایلی برای ادامه همکاری با رحیمی ندارد، به عبارتی استعفای رحیمی صحت نداشته و باشگاه با وی قطع همکاری کرده است.

رحیمی پیش از این دو بار دیگر نیز اعلام کرده بود که از مسئولیتش استعفا می‌دهد اما دو استعفای قبلی چندان جدی گرفته نمی‌شد، اما در مورد استعفای سوم به نظر می‌رسید داستان متفاوتی با دو دفعه قبلی داشته باشد که این اتفاق نیز رخ داده و هیئت مدیره با استعفای وی موافقت کرد.

پس از تغییرات صورت گرفته در دولت و وزارت صنایع گفته می‌شد که موج تغییراتی در باشگاه‌های صنعتی آغاز شده و باشگاه سپاهان نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های وزارت صنایع با تغییراتی در سطح هیئت مدیره و مدیرعامل مواجه خواهد شد به این دلیل پیش بینی کنار رفتن رحیمی چندان دور از ذهن نبود اما تصور نمی‌شد به این سرعت و پیش از ایجاد تغییرات در شرکت فولاد مبارکه این تغییرات صورت بگیرد.

در پی موافقت باشگاه سپاهان با استعفای رحیمی، هیئت مدیره باشگاه سپاهان گزینه‌هایی را برای مدیرعاملی در نظر بگیرد و طی روزهای آینده باشگاه سپاهان وارد فاز تازه مدیریتی بعد از دوران ساکت و رحیمی شود.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول