اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس مطرح کرد

خواسته‌های قانونی بازنشستگان صندوق فولاد از جهانگیری

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته‌های قانونی بازنشستگان صندوق فولاد به منظور ساماندهی وضعیت صندوق فولاد باید توسط آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تأیید شود.

خواسته‌های قانونی بازنشستگان صندوق فولاد از جهانگیری

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حقوق تیر و مرداد ماه بازنشستگان صندوق فولاد هنوز پرداخت نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرده است که درصدد تأمین موقت منابع اعتباری مورد نیاز برای پرداخت حقوق تیر و مرداد ماه بازنشستگان صندوق فولاد هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است، اضافه کرد: منابع اعتباری مورد نیاز باید به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد تأمین شود و انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به این صندوق راهکاری برای جبران کسری صندوق فولاد و تأمین این اعتبارات است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد توجیهی ندارد و حقوق این افراد باید در موعد مقرر پرداخت شود، تصریح کرد: بازنشستگان صندوق فولاد خواستار امضای مصوبه انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به این صندوق هستند و همچنین این صندوق درخواست دیگری از دولت مبنی بر پرداخت 300 میلیارد تومان اعتبار به صورت علی‌الحساب به صندوق فولاد داشته است.

وی با اشاره به اینکه اما دولت هنوز نسبت به امضای این مصوبه و پذیرش این درخواست اقدامی نکرده است، ادامه داد: آقای جهانگیری باید به صورت تعاملی درصدد رفع مشکل صندوق بازنشستگی فولاد باشد.

منصوری بیدکانی با بیان اینکه نمایندگان مجلس همواره پیگیر رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد بوده‌اند، تاکید کرد: اقداماتی که تاکنون در راستای رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد انجام شده، گام‌های مثبتی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به صورت ویژه به مشکل بازنشستگان صندوق فولاد بپردازد، افزود: خواسته‌های قانونی بازنشستگان صندوق فولاد به منظور ساماندهی وضعیت صندوق فولاد باید توسط آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تأیید شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تأیید انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد مشکلات موجود در راستای تأخیر در پرداخت حقوق 86 هزار بازنشسته این صندوق برطرف می‌شود.

انتهای پیام/63004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول