اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران خبر داد

آغاز سال تحصیلی جدید در ساختمان جدید پیام نور گچساران

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران با اشاره به وجود مشکلاتی برای افتتاح ساختمان جدید این دانشگاه گفت: سال جدید تحصیلی در ساختمان جدید دانشگاه آغاز می‌شود.

آغاز سال تحصیلی جدید در ساختمان جدید پیام نور گچساران

سید حمیدرضا رخشا صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساختمان جدید دانشگاه پیام نور این شهرستان بعد از گذشت پنج سال از کلنگ‌زنی و احداث، امسال و با وجود برطرف نشدن برخی مشکلات افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار دانشجو در حال حاضر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: در ساختمان قدیم دانشگاه پیام نور گچساران با توجه به افزایش رشته‌های جدید در سال تحصیلی جدید با کمبود بیش از حد و غیر قابل تحمل فضای آموزشی مواجه هستیم.

رخشا با بیان اینکه با توجه به افزایش دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید برگزاری کلاس‌ها در ساختمان فعلی غیرممکن است، عنوان کرد: سال تحصیلی جدید در ساختمان جدید آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور گچساران یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و نیز برخی ادارات خدمات‌رسان مشکلات تا حدی در این مقطع زمانی برطرف شده است.

ساختمان جدید پیام نور گچساران شبکه اینترنت ندارد 

رخشا با اشاره به مهیا نبودن شرایط برای وصل شبکه اینترنت در این مکان دانشگاهی تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی راه‌اندازی و افتتاح ساختمان جدید پیام نور گچساران آسفالت نبودن خیابان منتهی به این دانشگاه است.

وی با تأکید بر ضرورت آسفالت این جاده یادآور شد: دانشگاه نفت و گاز، مسکن مهر و نیز بیمارستان 96 تختخوابی در حال احداث نیز در مسیر این جاده قرار دارند و آسفالت جاده برای این ساختمان‌ها و پروژه‌ها نیز قابل استفاده خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران با اشاره به مشکلات ایاب و ذهاب برای دانشجویان برای تردد به ساختمان جدید دانشگاه، آسفالت جاده را برای عبور و مرور وسائط نقلیه و سرویس دانشجویان امری ضروری عنوان کرد.

رخشا با بیان اینکه فرماندار گچساران به منظور آسفالت این جاده قول مساعد داده است، افزود: در صورت آسفالت جاده، مشکلات ساختمان جدید دانشگاه به حداقل می‌رسد.

وی ابراز داشت: با توجه به این که امکانات آزمایشگاهی در ساختمان قدیم دانشگاه مستقر است، دانشجویان رشته‌هایی که با آزمایشگاه مرتبط است، در ساختمان قدیم مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول