اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو

داوران استان تهران در بازی‏های کشورهای اسلامی قضاوت می‏کنند

از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، حافظ مهدوی و ناصر باقری دو داور بین‏المللی استان تهران ‏برای قضاوت در سومین دوره بازی‏های کشورهای اسلامی دعوت شدند.

داوران استان تهران در بازی‏های کشورهای اسلامی قضاوت می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، حافظ مهدوی داور بین‏المللی استان تهران در این‏ باره اظهار داشت: سومین دوره بازی‏های کشورهای اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان از چهارم مهر ماه در شهر سوماترا و به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‏شود.

وی در ادامه افزود: به همین منظور، از سوی فدراسیون جهانی تکواندو از سه داور ایرانی برای قضاوت در این مسابقات در دو بخش کیوروگی و پومسه دعوت شده است.

مهدوی که از داوران باسابقه و مجرب استان تهران بوده و در چندین مسابقه برون‏‎مرزی از جمله حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2008، قهرمانی نوجوانان جهان 2010 مکزیک، قهرمانی بزرگسالان جهان 2011 کره و مسابقات جهانی مکزیک 2013 به قضاوت پرداخته است، در خصوص معیار انتخاب فدراسیون جهانی گفت: مسئولان (WTF) برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات از فنی‏ترین داوران بین‏المللی بهره می‏برند و با توجه به اعتماد و عملکرد داوران در مسابقات آنان را انتخاب می‏کنند تا با خیالی آسوده مسابقاتی بدون نقص برگزار شود.

داور بین‏المللی درجه یک استان تهران در خصوص سطح داوران استان تهران گفت: خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق داوران استان تهران دارای مدرک بین‏‏المللی داوری هستند و به واسطه برگزاری مسابقات متعدد و کلاس‏های آموزشی نسبت به سایر استان‏ها بسیار باتجربه و فنی‏تر هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حضور در بازی‏های کشورهای اسلامی و قضاوت در دو بخش پومسه و کیوروگی، دوم مهر ماه راهی اندونزی خواهیم شد و امیدواریم با قضاوت درست و با عدالت خود در این میدان رقابتی شاهد نمایندگانی شایسته از کشورمان باشیم.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول