اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلاه‏برداری تلفنی 25 میلیونی در سمنان کشف شد

داستان تکراری کلاه‏برداری‏‌های تلفنی، این بار برای یک پزشک مرد در سمنان اتفاق افتاد و مبلغ 25 میلیون ریال از حساب عابر بانک وی، به سرقت رفت.

کلاه‏برداری تلفنی 25 میلیونی در سمنان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان امروز با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یک پزشک مرد به پلیس آگاهی و اعلام کلاه‏برداری و سرقت از حساب عابر بانکش، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. 

داوود رسولی‏‌فر افزود: با توجه به اظهارات شاکی و بررسی‌‏های صورت گرفته، مشخص شد فردی در تماس تلفنی با این فرد، اعلام کرده که جمعی از همکارانش، برای ویزیت به آن مطب معرفی می‏‌شوند و برای واریز هزینه‏‌های درمان، نیاز به حضور دکتر پای دستگاه عابر بانک است. 

وی افزود: متأسفانه دکتر نیز پای دستگاه خودپرداز حضور یافته و با دادن اطلاعات، کلاه‏برداری و سرقت 25 میلیون ریالی از حسابش رقم می‏خورد. 

رسولی‏‌فر ادامه داد: تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس و شگردهای خاص آنان در کشف این‏گونه جرایم، سرانجام به ثمر نشست و سارق شناسایی شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی‏‌های قضایی و دستگیری متهم تصریح کرد: وی با تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به بزه ارتکابی اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی وجه مورد نظر از حساب متهم برداشت و به شاکی پرونده پرداخت شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با تأکید بر اینکه برای واریز وجه به حساب افراد، به هیچ وجه نیاز به حضور شخص دریافت کننده وجه پای دستگاه عابر بانک نیست، به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز این‏گونه موارد، از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب بانکی خود، پرهیز و مراتب را بی درنگ به مرکز فوریت‏‌های پلیسی 110 اعلام کنند. 

لازم به ذکر است؛ طی ماه‌‏های اخیر این چندمین مورد کلاه‏برداری تلفنی از پزشکان در سطح استان سمنان است که لزوم توجه این قشر به هشدارهای پلیس را بیش از پیش نشان می‏‌دهد.

 انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول