اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تشریح کرد

جزییات نقل و انتقال فرهنگیان در کاشمر و تربت حیدریه

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نقل‌ ‌و انتقال فرهنگیان در دو قطب شهید مدرس و شهید برونسی به رؤسای ادارات آموزش و پرورش کاشمر و تربت حیدریه واگذار شد.

جزییات نقل و انتقال فرهنگیان در کاشمر و تربت حیدریه

به گزارش خبرنگار فارس از کاشمر، علی‌اکبر صفایی عصر امروز پس از اتمام جلسه شش ساعته با حضور مسئولان هفت شهرستان در جمع فرهنگیان معترض به نحوه نقل و انتقالات انجام شده اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهرستان‌های مختلف داشتیم، تصمیم گرفته شد ابلاغی برای رؤسای آموزش و پرورش کاشمر و تربت حیدریه صادر تا از این طریق و تا جایی که برای سیستم مشکلی ایجاد نشود و نیز گرهی از مشکل همکاران باز شود بحث نقل و انتقال داخل قطب‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه به منظور تسهیل در امور و نقل و انتقال بین دو قطب ابلاغ دیگری برای یکی از رؤسای آموزش و پرورش صادر خواهیم کرد که با هماهنگی وی این جابه‌جایی‌ها انجام شود، خاطرنشان کرد: امسال نیز بحث برگرداندن نیروها به قطب خودشان را آغاز کردیم و ادامه این مسیر کمک و همکاری فرهنگیان را می‌طلبد تا از این طریق بتوانیم با ساماندهی مجموعه فرهنگیان مشکلات آنان را مرتفع کنیم.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان با بیان اینکه از امسال تلاش می‌کنیم که نیروهای خانم خارج از قطب خود ساماندهی نشوند، یادآور شد: قول می‌دهم که اگر نیروی جدیدی وارد سیستم آموزش و پرورش شود ابتدا در این دو قطب ساماندهی شوند تا مشکلات آنان کمتر شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان دو قطب شهید مدرس و شهید برونسی مشکلات فرهنگیان در حد توان و نیاز مرتفع گردد، تصریح کرد: اگر بعد از انجام نقل و انتقالات داخل قطب، همکاری احساس کرد که به حقش نرسیده تقاضای خود را از طریق رئیس اداره محل خدمتش پیگیری کند.

صفایی با اشاره به اینکه در سال جاری و برای اولین بار 700 نفر از همکاران خانم را به قطب خودشان برگردانده‌ایم ابراز داشت: جنسیت، رشته، مقطع، مبدا، مقصد و امتیاز شش ملاک برای نقل و انتقال است و اگر فردی احساس می‌کند این شرایط را دارد بنده خودم را مکلف به پی‌گیری می‌دانم.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان در پایان اظهار داشت: در طول 24 سال سابقه خدمت در سیستم آموزش و پرورش تاکنون چنین جلسه‌ای که دو نماینده مجلس، هفت فرماندار و تعداد زیادی از رؤسای ادارات آموزش و پرورش برای تکریم مقام معلم و رفع مشکلات این قشر زحمتکش در آن حضور داشتند، ندیده‌ام.

انتهای پیام/2202/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول