اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خواستار شد

بررسی و اولویت‌بندی نقل‌ و انتقال فرهنگیان با برگزاری جلسه مشترک

فرماندار کاشمر گفت: رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های قطب شهید مدرس و شهید برونسی در جلسه‌ای مشترک نیروهای مورد نیاز و مازاد خود را مشخص و نسبت به جابه‌جایی آنان بر اساس اولویت و امتیاز اقدام کنند.

بررسی و اولویت‌بندی نقل‌ و انتقال فرهنگیان با برگزاری جلسه مشترک

به گزارش خبرنگار فارس از کاشمر، عصر امروز جلسه مشترک هم‌اندیشی مسئولان هفت شهرستان استان در خصوص نقل و انتقال فرهنگیان در گروه‌های شهید مدرس و شهید برونسی در اداره آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد.

در این جلسه که محمد اسماعیل‌نیا نماینده مردم کاشمر و خسروی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن، مه‌ولات، بجستان، تربت حیدریه، زاوه، خواف، رشتخوار و بخش کوه‌سرخ و نیز معاون اداری مالی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی حضور داشتند، آخرین وضعیت فرهنگیانی که در شهرستان غیر از محل سکونت خود خدمت می‌کردند مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به این که عده زیادی از فرهنگیان حوزه انتخابیه باید روزانه مسافت زیادی را جهت خدمت به شهرستان‌های دوردست طی کنند گفت: مراجعات و مکاتبات زیادی از سوی این قشر زحمتکش انجام شده اما متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

اسماعیل‌نیا با بیان این که اکثرا افراد در مراجعات خود از نحوه نقل و انتقالاتی که خارج از نوبت انجام می شود، گلایه دارند، اظهار داشت: تعدادی از این افراد بیش از 10 تا 15 سال است که در شهرستان‌های دیگر خدمت می‌کنند، اما هنوز زمینه برای انتقال به شهرستان محل زندگی فراهم نشده و این در حالی است که عده‌ای مدعی هستند در همین مدت افرادی با سوابق کمتر از دو سال موفق به جابه‌جایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه قاعده در این زمینه به هم ریخته و باید در خصوص این روند تجدیدنظر شود، یادآور شد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدون زمینه جابه‌جایی فرهنگیان به محل سکونتشان را فراهم کنیم.

فرماندار کاشمر نیز با تاکید بر این که باید مشکلات فرهنگیان را مرتفع کرد تا آنها با خیال راحت در کلاس‌های درس حاضر و به آموزش دانش‌آموزان بپردازند، گفت: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید طوری باشد که به کسی ظلم نشود و در این راستا بهتر است یک برنامه‌ریزی مدون انجام شود و بر اساس اولویت نسبت به نقل و انتقال آنان اقدام شود.

مهدی فروزان پیشنهاد داد: رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های قطب شهید مدرس و شهید برونسی در جلسه‌ای مشترک نیروهای مورد نیاز و مازاد خود را مشخص و نسبت به جابه‌جایی آنان بر اساس اولویت و امتیاز اقدام کنند.

گزارش خبرنگار فارس از کاشمر حاکی است عده زیادی از فرهنگیان کاشمر که در شهرستان های زاوه، رشتخوار و بخش جلگه‌رخ تربت حیدریه به امر آموزش دانش‌آموزان مشغول هستند، تاکنون بارها نسبت به موضوع نقل و انتقال خود ابراز نارضایتی کرده و با وجود رایزنی و مکاتبه با مسئولان شهرستانی و استانی هفته گذشته نیز به اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مراجعه کردند.

انتهای پیام/2202/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول