اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه:

نمایشگاه هنرهای تجسمی سوادکوه مستمر خواهد بود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سوادکوه، گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی سوادکوه در طول سال استمرار خواهد داشت.

نمایشگاه هنرهای تجسمی سوادکوه مستمر خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، میثم قربانی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه با تقدیر از استقبال پرشور هنرمندان و علاقمندان از این نمایشگاه‌ها، گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت دهه کرامت برپا شده است و تا 28 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان سوادکوه در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه، کتابخانه عمومی شهر پل سفید و کتابخانه عمومی شهر زیراب برگزار شده است، افزود: برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در راستای گرامیداشت دهه کرامت و تقدیر از تلاش‌های هنرمندان انجام شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با بیان اینکه نفرات برتر این نمایشگاه مورد تشویق قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: اردوی آموزشی تفریحی نفرات برتر این نمایشگاه در هفته اول مهرماه برگزار می‌شود.

قربانی با تاکید بر اینکه استمرار برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در طول سال باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی در سطح ادارات و نهادها و مراکز علمی و آموزشی و مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول