اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت اسکواش همدان خبر داد

معرفی برترین‌های اسکواش مردان گرامیداشت تولد امام رضا (ع)

سرپرست هیئت اسکواش همدان از معرفی برترین‌های اسکواش در بخش مردان به مناسبت هفته کرامت خبر داد.

معرفی برترین‌های اسکواش مردان گرامیداشت تولد امام رضا (ع)

فاطمه‌السادات شبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و اجرای تقویم ورزشی در مناسبت‌های مختلف برای رقابتی شدن و جذابیت‌بخشی به این رشته مفرح، مسابقاتی را طراحی کردیم.

وی افزود: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در سطح استان، با کمبودهای موجود موفق شدیم که علاقه‌مندان خوبی را جذب اسکواش کنیم که در آینده بر تعداد این ورزشکاران افزوده خواهد شد.

سرپرست هیئت اسکواش همدان اضافه کرد: به مناسبت هفته کرامت و از روز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد باسعادت امام رضا (ع) یک دوره مسابقه آزاد اسکواش در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که با استقبال نسبتاً خوبی مواجه بود.

به گفته وی در رقابت‌های بخش آقایان 20 ورزشکار مرد حضور داشتند که به صورت دوره‌ای با هم به مبارزه پرداختند.

شبیری یادآور شد: این مسابقات در چند روز و در سالن چندمنظوره باباطاهر همدان برگزار شد که در نهایت سه نفر برتر این مسابقات معرفی شدند.

وی ابراز کرد: در پایان این رقابت‌ها سیدرضا محمدی با شکست تمام حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و وحید کیانی و حسین ناصری به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

سرپرست هیئت اسکواش همدان با اشاره به برترین‌های اسکواش بانوان به همین مناسبت خاطرنشان کرد: در مسابقات بخش بانوان 14 بانوی اسکواش‌باز از سراسر استان حضور داشتند که در نهایت الهام کریمی‌نیا مقام اول، مریم رجبی دوم و همچنین لیلا شیشه‌گران مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: برای بالا بردن سطح علمی و فنی بازیکنان حاضر در استان، طبق هماهنگی‌های انجام شده به دنبال برگزاری یک ادروی مشترک با یکی از استان‌های همجوار هستیم.

شبیری ادامه داد: به منظور آماده‌سازی تیم استان برای مسابقات کشوری و منطقه‌ای این اردو اواخر شهریورماه جاری با همکاری هیئت اسکواش استان مرکزی در سالن مجهز به کورت اسکواش اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت و مشخص شدن رئیس جدید، برای رونق این رشته مفرح تلاش خواهد شد تا با استفاده از کمک‌های دولتی و مشارکت بخش خصوصی شاهد افزایش جذب علاقه‌مندان به این رشته باشیم.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول