اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد

کاهش چشمگیر فوتی‌ ناشی از تصادف موتورسواران

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با تلاش و آموزش‌های ارائه شده چند سال اخیر در بخش‌های مختلف، بخصوص استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی، آمار فوتی‌ها کاهش چشمگیری یافته است.

کاهش چشمگیر فوتی‌ ناشی از تصادف موتورسواران

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سرهنگ گرایلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس راهور فرمانده انتظامی شهرستان گناباد که در سالن اجتماعات این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: مرگ و میر حوادث جاده‌ای و درون‌شهری بعد از مرگ و میر قلب دومین آمار فوتی‌ها در ایران است.

وی افزود: مرگ و میر در حوادث رانندگی مشکلات عدیده‌ای برای جامعه و خانواده بر جای می‌گذارد و در این راستا همه مردم باید با پلیس همکاری کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های جمعی تلاش کنند آمار مرگ و میر در حوادث ترافیکی کاهش یابد.

گرایلی خاطرنشان کرد: در گذشته که از کمربندی ایمنی کمتر استفاده می‌شد، بین 40 تا 50 درصد ضربه‌های مغزی به دلیل استفاده نکردن از این وسیله در خودروها بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با تلاش‌ها و آموزش‌های ارائه شده در چند سال اخیر در بخش‌های مختلف بخصوص استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی که 60 درصد فوتی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، آمار فوتی‌ها کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود تا استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران و بستن کمربند ایمنی توسط رانندگان در خودروها به یک فرهنگ تبدیل شود.

گرایلی خاطرنشان کرد: از لحاظ امکانات و خدمات پلیس راهور، شهرستان گناباد بعد از مشهد بیشترین خدمات را داشته است.

گفتنی است، در پایان مراسم از خدمات سرهنگ رضا خاکسار تقدیر و سروان محسن موسی‌آبادی به عنوان رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی شهرستان گناباد معرفی شد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول