اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تامین آب مجتمع جهانگردی ماهان در میاندرود

با گذشت چند هفته از بروز برخی اختلاف‌نظرها در مورد استفاده یا عدم استفاده از چشمه آب روستای اوسا، مشکل آب مجتمع جهانگردی ماهان لالیم در میاندرود حل شد.

تامین آب مجتمع جهانگردی ماهان در میاندرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، دومین جلسه بررسی مشکلات آبرسانی به پروژه ماهان بعدازظهر امروز در محل اجرای این پروژه برگزار شد.

فرماندار میاندرود در این جلسه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های درونی شهرستان برای توسعه همه جانبه آن استفاده شود، افزود: مجموعه ماهان در این منطقه اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است که این قطعا به نفع مردم و منطقه خواهد بود.

ذات الله زارعی در این مورد ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با همکاری و همراهی حجم سرمایه‌گذاری در شهرستان را افزایش دهیم و یکی از راه‌های جذب سرمایه‌گذار، همکاری در راستای پیشبرد اهداف پروژه است.

وی جذب حداکثری سرمایه‌گذاری‌ها را موجب ایجاد توسعه پایدار در شهرستان دانست و افزود: طبیعت سرمایه‌گذاری پرداخت هزینه است تا در آینده نزدیک شاهد بهبود شرایط و بهره‌برداری از طرح باشیم.

این مسئول ادامه داد: باید تلاش کرد تا مشکلات بر سر راه پیشرفت پروژه برداشته شده و به روند رو به رشد آن کمک کنیم.

زارعی استقرار این مجموعه را کمک به استمرار سرمایه‌گذاری در منطقه دانست و تاکید کرد: توسعه این مجموعه به توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان کمک خواهد کرد.

پس از این جلسه با انجام بازدید میدانی و بررسی شرایط شرکت ماهان مصوب شد این شرکت به مدت سه ماه فصل زراعی آب را در اختیار روستاهای اوسا و داربکلا قرار داده و در بقیه فصول سال از آب چشمه بهره‌برداری کند همچنین بعد از افتتاح پروژه و در بحث جذب نیرو روستاهای لالیم، اوسا و دارابکلا در اولویت باشند.

در ابتدای این مراسم، عباس غفوری بخشدار مرکزی شهرستان میاندرود با تشریح مشکلات و نتایج جلسات قبل اظهار داشت: با توجه به مشکلات کلی شهرستان در موضوع تامین آب شرب باید تلاش شود تا با همفکری و وحدت رویه تصمیم درستی لحاظ شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین آب شرب این پروژه نباید منجر به آسیب کشاورزان روستاهای دارابکلا و اوسا شود، افزود: امیدواریم تا با کار کارشناسی و هماهنگی و همراهی مردم و اعضای شوراها این کار به سرانجام برسد.

به گزارش فارس، موضوع لوله‌گذاری شرکت توریستی ماهان و استفاده آن از چشمه روستاهای اوسا و دارابکلا در هفته‌های اخیر به یک مساله چالشی در این مورد تبدیل شده بود که با انجام چندین مورد جلسه با حضور بخشدار مرکزی و فرماندار همچنین مسئولان این دو روستا و شرکت ماهان بالاخره در جلسه امروز یک راه حل مورد توافق طرفین به تصویب رسید.

انتهای پیام/86021/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول