اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزشی مربیان آمادگی دفاعی در قرچک

دوره آموزشی مربیان آمادگی دفاعی به مدت سه روز در کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی مربیان آمادگی دفاعی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک، سردار محمد محقق از فرماندهان پیشکسوت بسیجی و یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مربیان آمادگی دفاعی در قرچک که با حضور هوشنگ کولیوند مدیر آموزش‌ و پرورش قرچک، فرمانده سپاه پاسداران قرچک، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از سرداران سپاه برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور حماسه و رشادت‌های عزیزانی است که از جان و مال خویش گذشتند تا ما امروز آزادانه زندگی کنیم.

وی افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با محاسبات جنگی و تاکتیکی خود پیش‌بینی کرده بود با توجه به نقاط ضعف ما، در عرض چند روز به راحتی می‌تواند کشور ما را تصرف کند ولی نکته‌ای که فراموش کرده بود ایمان قوی و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار رزمندگان و جوانان کشور بود که به فرمان امام راحل (ره) به جبهه‌ها هجوم آوردند و از فرهنگ و دین و میهن عزیزشان با قدرت دفاع کردند.

محقق عنوان کرد: همان‌طور که کربلا و عاشورا، راویانی مانند حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) داشت و این بزرگواران توانستند پیام و اهداف قیام نهضت حسینی را به آیندگان برسانند امروز شما مربیان عزیز، وظیفه انتقال ارزش‌ها و خاطرات دفاع مقدس را به نوجوانان و جوانان بر عهده دارید.

محمد اسلام‌جو، فرمانده بسیج دانش‌آموزی قرچک نیز در این مراسم گفت: این دوره به میزبانی حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید باهنر آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک و با شرکت مربیان آمادگی دفاعی شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت به مدت سه روز در کانون ملائک برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره که به یاد شهید بزرگوار «شهید اسکندرلو» برگزار می‌شود، مربیان با مفهوم دفاع مقدس، دلایل آغاز جنگ و دلایل ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر و نقش اقشار و زنان و بسیج مردمی در دفاع مقدس و شیوه برقراری ارتباط با نوجوانان و جوانان آشنا خواهند شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی قرچک ادامه داد: مربیان عزیز پس از اتمام دوره، گواهی پایان دوره و ضمن خدمت دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول