اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ آستان قدس رضوی:

عشق به امام رضا (ع) بزرگترین سرمایه ملت ما است

مبلغ آستان قدس رضوی گفت: عشق و ارادت خالصانه به امام رضا (ع) بزرگترین سرمایه ملت ایران اسلامی قلمداد می‌شود.

عشق به امام رضا (ع) بزرگترین سرمایه ملت ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد مهدی بابایی عصر امروز در آئین دیدار با مردم ارومیه در مسجد امام جواد این شهرستان، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه و ثروتی که ملت ما در اختیار دارند، عشق و ارادت‌ آنها به امام رضا (ع) است.

وی بر لزوم پرورش دادن و بارور کردن این نهال عشق تاکید کرد و ادامه داد: ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان برای بارور شدن این نهال عشق و ثمر دادن آن نهایت تلاش خود را کرده و برای حفظ آن در زندگی خود اهتمام کنند.

بابایی با اظهار به اینکه باید به دلیل وجود بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان در این کشور در پیشگاه خداوند متعال سجده شکر به جا آوریم، اضافه کرد: چنانچه این ثروت گرانقدر را در زندگی‌مان ارج نهیم، هیچ‌گاه به بن‌بست و ناملایمات دچار نمی‌شویم.

وی از سست شدن ایمان هنگام وقوع مشکلات هشدار داد و گفت: مصائب و سختی‌های زندگی مرحله‌ای برای رشد و تعالی انسان و برای آزمودن او است، بنابراین شکیبایی را در همه حالت‌ها حفظ کرده و به ائمه رجوع کنیم.

این خادم و مبلغ آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: فرشتگان عالم هستی به طور مستمر اعمال ما را به اولیای الهی عرضه می‌کنند، پس باید به هوش بوده و موجبات شرمساری خود را فراهم نیاوریم.

انتهای پیام/610002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول