اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

عنایت خاص آقای روحانی به دانشگاه آزاد/ وضعیت دانشگاه آزاد بهتر می‌شود

نماینده مردم بناب در مجلس از تقویت وضعیت عمومی دانشگاه آزاد ‌در دوران فعالیت دولت آقای روحانی خبر داد و گفت: رئیس جمهور جدید به این دانشگاه عنایت خاصی دارد و قطعاً وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی در مجموع بهتر ازسال‌های گذشته خواهد شد.

عنایت خاص آقای روحانی به دانشگاه آزاد/ وضعیت دانشگاه آزاد بهتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی شامگاه امروز در نشست هیئت رئیسه و مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اظهار کرد: همان طوری که در ایام تبلیغات انتخابات مجلس قول داده بودم تا به امروز در مسائل و امور داخلی دانشگاه‌های بناب دخالت نکرده‌ام و حتی رئیس و معاونان دانشگاه‌ها با همفکری و آرای مستقیم اساتید آنها منصوب شده‌اند.

وی از اساتید دانشگاه خواست مشکلات و موانع دانشگاه‌ها را رصد کرده و آنها را در قالب نظرات کارشناسانه به رئیس دانشگاه یا نماینده شهرستان منعکس کنند تا به وزارت علوم و یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد انتقال یابد.

بحث تعدیل نیرو در دانشگاه آزاد قانونی است

باقری‌بنابی از موضوع تعدیل نیروی انسانی و ساماندهی اساتید حق‌التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بحثی شکننده و سنگین و در عین حال حرکتی قانونی یاد کرد و از اساتید دانشگاه خواست در این زمینه مدافع عملکرد قانونی مسئولان دانشگاه باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه از تقویت وضعیت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران فعالیت دولت آقای روحانی خبر داد و گفت: رئیس جمهور جدید به این دانشگاه عنایت خاصی دارد و قطعاً وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی در مجموع بهتر از سال‌های گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/60004/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول