اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس

برنامه‌های خاص کنترل ترافیک در اردبیل اجرا می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: همزمان با بازگشایی مدارس برنامه‌های خاص و تدابیر لازم برای کنترل ترافیک شهری به ویژه در اردبیل اجرا می‌شود.

برنامه‌های خاص کنترل ترافیک در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار داشت: برای بالا بردن ضریب ایمنی تردد دانش‌آموزان برنامه‌های خاص کنترل ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس در استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بالا بردن ضریب ایمنی جابه‌جایی‌ها و سفرها در مسیرهای درون شهری و محورهای برون شهری استان از مهم‌ترین اهداف این شورا است.

میرجعفریان خاطر نشان کرد: در این راستا دستگاه‌های مرتبط در تلاشند تا پروژه‌های مربوط به این مهم در کمترین زمان ممکن اجرا و به سرانجام برسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر انجام به موقع خط‌کشی جلوی مدارس و نصب علایم هشداردهنده لازم برای ایمن‌سازی عبور دانش‌آموزان تاکید کرد.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان نیز اقداماتی را برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها آغاز کرده که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و توجه اولیای دانش‌آموزان مثمر واقع شود.

 

سکونت‌گاه‌های غیر رسمی ساماندهی می‌شود

 

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین خواستار تهیه برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی درباره سکونت‌گاه‌های غیر رسمی شد.

میرجعفریان بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری در محدوده بافت‌‌های فرسوده شهری و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و مشارکت مردم در احیا و نوسازی محلات فرسوده جز حرکت‌های پسندیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مطالعات بافت‌های فرسوده شهری استان و اقدامات انجام یافته در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم اجرای این دوره‌ها منجر به ارتقای توان اجرایی مدیران شهری و آشنایی آنان با قوانین و تسهیلات حمایتی مرتبط با بافت فرسوده شهری و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی شود.

در این جلسه که مدیران شهری استان، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران، فرمانداران، کارشناسان دفتر فنی استانداری، مدیریت بحران استان، اعضای سازمان نظام مهندسی و بخش خصوصی نیز حضور داشتند پس از ارائه گزارش عملکرد اداره بافت فرسوده راه و شهرسازی اردبیل، مقررات و بسته‌های حمایتی دولت مرتبط با بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری برای حاضران تشریح شد.

انتهای پیام/62003/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول