اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

شهرداران شهرهای نطنز و بادرود معرفی شدند

با حضور مدیران کل سیاسی و دفتر امور شهری استانداری اصفهان، شهرداران شهرهای نطنز و بادرود معرفی شدند.

شهرداران شهرهای نطنز و بادرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محسن سعیدبخش، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری ظهر امروز در مراسمی که در محل فرهنگسرای شهرداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران در همه امور عمرانی به بحث سبک معماری اسلامی، مبلمان شهری و المان‌های اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی از شهرداران خواست که براساس برنامه پنج ساله پنجم توسعه پیش بروند و از اجرای برنامه‌هایی که در اذهان برخی فی‌البداهه خطور می‌کند، خودداری کنند و افزود: تاکنون 63 شهر استان برنامه پنج ساله پنجم توسعه را تکمیل و به استانداری ارسال شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری متذکر شد: شهرداران در اجرای امور همواره نیازهای مردم را در نظر گرفته و عدالت را در محلات شهر اجرا نمایند و اولویت کاری آنها باید در درجه اول رضایتمندی مردم باشد.

وی، تعامل با مردم و مسئولان، توجه به مباحث عمرانی و فرهنگی، ایجاد درآمد پایدار، ارائه خدمات به صورت یکنواخت، توجه به فرهنگ شهرنشینی با رعایت فرهنگ اسلامی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از جمله ماموریت‌های مهم شهرداران در طول خدمت برشمرد.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور مدیران کل سیاسی و دفتر امور شهری استانداری، فرماندار، امامان جمعه نطنز و بادرود، اعضای شورای اسلامی شهر و روسای ادارات برگزار شد، سید محسن تجویدی به عنوان شهردار نطنز و مجید صفاری به عنوان شهردار بادرود معرفی و از زحمات سید مجید دیهیم و رضا نقدی شهرداران سابق تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/63025/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول